به این دلایل هر خانمی باید زیورآلات نقره داشته باشد

طلا و جواهر اقتصاد 100: به علت این که فلز نقره از دوام و عمر طولانی برخوردار است و مانند طلا یک سرمایه مناسب محسوب می شود.

به این دلایل هر خانمی باید زیورآلات نقره داشته باشد

چرا نقره بخریم؟ دوام بالای فلز نقره

  اگر قصد خرید شما از اکسسوری نقره سرمایه گذاری در آینده است سعی کنید نقره ای را تهیه کنید که بر روی آن عیار 925 حک شده است و فاکتور معتبر حاوی مشخصات محصول از جمله وزن و قیمت را از فروشنده دریافت نمایید. چنان چه از نقره به درستی استفاده کنید این زیور آلات تا مدت زمان طولانی زیبایی و ظرافت خود را حفظ خواهد کرد.

متناسب با مد

بسیاری از خانم ها تمایل دارند متناسب با مد روز باشند حال برای پاسخ به سوال چرا نقره بخریم؟ باید به این نکته توجه کنید که تنوع انواع فلز نقره در زمینه ی اکسسوری ها و زیورآلات بسیار زیاد است از این رو خانم ها متناسب با نوع پوشش خود می توانند زیورآلات خود را نیز تغییر دهند علاوه بر این قیمت طلا روز به روز در حال افزایش است و تورم بالایی هم وجود دارد پس برای این که به روز باشید می توانید نقره را جایگزین طلا کنید به خصوص این که مطابق با مد زمستان و پاییز بکارگیری انواع سنگ قیمتی در زیورآلات مد شده است.

تنوع بالا

زیورآلات نقره تنوع بالایی دارند همین نکته برای پاسخ به سوال چرا نقره بخریم؟ کافی می باشد از آنجایی که فلز نقره انعطاف پذیری بالایی دارد می توان زیورآلات متنوع، زیبا، دارای هندسی فضایی خاص و … را با این فلز طراحی کرد شما می توانید همیشه کلکسیونی از جدیدترین زیورآلات را در جعبه ی جواهرات خود داشته باشید.

نقره یک فلز گران بها بعد از طلا می باشد بسیاری از افراد از نقره به عنوان اکسسوری روزانه استفاده می کنند این فلز زیبا و بادوام با توجه به قیمت بالای طلا چند سالی است که با استقبال بیشتری روبه رو شده است اما چرا نقره بخریم؟ برای پاسخ به این پرسش ما را در ادامه ی این مقاله همراهی کنید.

اضافه کردن جواهرات بیشتر به مجموعه ی خود

در ادامه ی مقاله ی چرا نقره بخریم؟ به این نکته توجه کنید که قیمت طلا دائم در حال افزایش میباشد از سوی دیگر به علت ویژگی خاصی که نقره دارد بسیار مورد توجه طراحان می باشد زیبایی طلا با نقره برابری می کند و همیشه می توانید مجموعه ای از زیورآلات زیبای ساخت طراحان برتر دنیا را داشته باشید از این رو خرید نقره یک عمل دو سر سود است زیرا هم نیازهای خریدار را تامین می کند و هم طراحان از خلق آثار جدید و ایده های ناب لذت خواهند برد.

مورد استفاده در هر محفلی

چرا نقر بخریم؟ به خاطر این که می توانید از این زیورآلات در هر محفلی استفاده کنید در یک گردهمایی دوستانه می توانید یک گردنبند نقره با سنگ های تزئینی رنگارنگ به گردن بیندازید و یا در یک جشن عروسی از سرویس نقره با مدل های رسمی استفاده کنید. در واقع می توانید این فلز گران بها را به عنوان دستبند، گردنبند و … در هر مکانی استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 هیچگونه حساسیتی ندارد

چرا نقره جات بخریم؟ به علت این که فلز نقره کم حساسیت ترین فلز دنیا می باشد و برخلاف سایر فلزاتی مانند برنج، قلع و … که پوست بسیاری از افراد نسبت به آن ها واکنش نشان می دهد این فلز با هر نوع پوستی سازگار می باشد. برخی از افراد نمی توانند از زیورآلاتی نظیر برنج، استیل و … استفاده کنند به ویژه در مورد گوشواره که گاهی موجب عفونت گوش نیز می شود اما همین افراد می توانند با خیالی آسوده گوشواره ی نقره ی خود را در گوش بیندازند.

نگهداری آسان

چرا نقره جات بخریم؟ بسیاری از افراد نقره نمی خرند زیرا پس از مدتی رنگ آن تیره و کدر می شود گاهی اوقات افراد اذعان دارند که دفعات کمی از نقره ی خود استفاده کرده اند و این فلز بیشتر در جعبه ی جواهرات آن ها قرار داشته است اما باز هم رنگ نقره تیره شده و درخشش خود را از دست داده است یکی از روش هایی که مانع از سیاه شدن نقره می شود استفاده ی مداوم از این فلز می باشد زیرا چربی طبیعی پوست سبب درخشش نقره می شود البته راه های دیگری هم برای سفیدی و درخشش نقره وجود دارد.

خواص درمانی، قیمت مناسب، خرید آسان

سه دلیل عمده ی دیگر برای خرید نقره وجود دارد.

1. نقره بخرید زیرا داری خواص درمانی و ضد میکروب می باشد زمانی که یک گردنبند نقره به گردن می اندازید سبب آرامش و راحتی بیشتر شما می شود.

2. نقره بخرید زیرا با یک هزینه مناسب میتوانید دومین فلز ارزشمند جهان را تهیه کنید.

3. نقره بخرید زیرا بدون نگرانی از بابت دزدیده شدن، تقلبی بودن و … می توانید به مغازه های معتبر مراجعه کنید و زیورآلات مناسب خود را تهیه کنید.

آیا محصولات شما ضمانت کیفیت دارند؟

بله.تمامی زیورآلات نقره به همراه فاکتور معتبر و ضمانت قیمت و کیفیت عرضه می شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما