معرفی جدیدترین گوشواره های نقره برای خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: اکسسوری ها و زیورآلات از لوازم ضروری محسوب می شوند که به منظور تکمیل استایل یک خانم مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی جدیدترین گوشواره های نقره برای خانم های مد روز

گوشواره نقره یک انتخاب هوشمندانه برای بانوانی است که قصد خرید یک اکسسوری خاص و تک را دارند به نحوی که بتوانند آن را با لباس خود ست کنند. شما برای هماهنگ کردن لباس با زیورآلات نیاز به اکسسوری های متنوعی دارید. امروزه با افزایش قیمت طلا و تورم خرید تعداد زیادی گوشواره، انگشتر و … از جنس طلا بسیار مشکل است. از این رو می توانید با خرید اکسسوری های نقره و انواع بدلیجات تا حدودی نیاز خود را رفع کنید.

گوشواره نقره قطره ای:

این گوشواره در لاله ی گوش قرار می گیرد و گاهی تزئیناتی اعم از سنگ، نقره و … از حلقه ی آن آویزان می شود. اندازه ی طول گوشواره ی قطره ای متغیر می باشد. گوشواره آویزان: این گوشواره ها از جهت وزنی بسیار سبک هستند و در هر جهتی تکان می خورند. گوشواره توسط یک سیم یا میله از گوش آویزان می شود و انتهای آن یک شی زینتی اعم از مروارید، نقره و … قرار داده می شود.

 گوشواره هاگی:

گوشواره ی هاگی نوعی گوشواره ی حلقه ای می باشد. گوشواره های هاگی توسط یک اهرم پشتی به گوش متصل می شوند.

گوشواره نقره نخی:

اینگونه گوشواره ها با زنجیر ساخته می شوند. این زنجیر به آسانی از سوراخ گوش رد می شود. گاهی انتهای زنجیر به وسیله ی یک سنگ قیمتی، مروارید و … تزئین می شود.

مدل های پرطرفدار گوشواره نقره:

گوشواره نقره میخی:

این نوع از گوشواره ها سایز کوچکی دارند و به یک ستون مستقیم متصل می شوند.گوشواره های میخی  از یک سوراخ گوش عبور داده می شوند و انتهای آن ها به یک سنگ قیمتی یا یک طرح و نقشه ای از جنس نقره جوش داده می شوند. اصلی ترین ویژگی گوشواره ی میخی آن است که نحوه ی اتصال آن به گوش مخفی است. برخی از انواع گوشواره های میخی عبارتند از: گوشواره پشت پیچی، پشت اهرمی و …

گوشواره نقره حلقه ای:

گوشواره ی حلقه ای به صورت دایره، مربع و مثلث تو خالی می باشد. برای اتصال گوشواره ی حلقه ای از جفت، سیم و … استفاده می شود. ابعاد بزرگ این گوشواره ها معمولا از لوله های توخالی تشکیل شده اند به نحوی که موجب سبکی گوشواره می شوند. برخی از انواع این گوشواره ها دارای تزئیناتی هستند. به این ترتیب موجب زیباتر شدن گوشواره می شوند.

 قیمت و خرید گوشواره نقره:

به هنگام خرید گوشواره نقره باید به نکاتی توجه کنید که عبارتند از:

 عیار نقره:

گوشواره نقره برخلاف طلا از عیار بالایی برخوردار می باشد. عیار زیورآلات نقره باید 925 باشد.

تزئینات نقره:

گوشواره و هر نوع زیورآلاتی توسط انواع سنگ ها و مرواریدها تزئین می شوند نوع این تزئینات تاثیر زیادی در قیمت نهایی گوشواره دارد

وزن گوشواره:

در گذشته گوشواره با وزن سنگینی تولید می شد. از این رو فرد نمی توانست برای طولانی مدت از این گوشواره ها استفاده کند. امروزه تمام گوشواره ها با وزنی سبک و استاندارد طراحی و تولید می شوند.

قیمت گوشواره نقره نیز مانند طلا متناسب با قیمت جهانی نقره تغییر می کند علاوه بر این بخشی از قیمت زیورآلات نقره مربوط به اجرت ساخت آن می شود. برخی از گوشواره های نقره از برند خاص و ویژه ای هستند که همین امر نیز موجب افزایش قیمت گوشواره می شود.

روش های نگهداری از گوشواره های نقره:

قبل از این که گوشواره نقره ی خود را به گوشتان آویزان کنید عطر و ادکلن خود را بزنید زیرا این مواد با نقره واکنش شیمیایی می دهند. بدین ترتیب گوشواره ی شما درخشندگی و شفافیت قبل را نخواهد داشت.

ممکن است برای یک هفته گوشواره نقره را از گوش خود خارج نکنید در این صورت یادتان باشد در اولین فرصت گوشواره ی خود را با دستمال مرطوب تمیز کنید.

 گوشواره نقره در برابر آب و رطوبت مقاومت کمی دارد و به سرعت سیاه می شود. از این رو از قرار گرفتن در مکان های مرطوب و خیس خودداری کنید.

به هنگام استحمام گوشواره نقره ی خود را از گوش خارج کنید.

چنانچه برای شنا به استخرهای عمومی و چشمه های آب گرم رفتید از بردن گوشواره نقره خودداری کنید زیرا کلر استخر و گوگرد چشمه آب گرم موجب از بین رفتن نقره می شوند.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما