با این سنگ جادویی خوشبختی و شادی را تجربه کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: جاسپر یک نوع سنگ با سختی 7 در مقیاس مو و از انواع کالسدونی و کوراتز است که به شکل های نامنظم، ریز دانه و مات وجود دارد.

با این سنگ جادویی خوشبختی و شادی را تجربه کنید

 جاسپر ممکن است در سایه های قهوه ای، خاکستری – آبی، قرمز، زرد، سبز و حتی بنفش دیده شود. البته جاسپر زرد سنگی است که قدرت آن با متولدین بهمن بسیار سازگار تر است.

جاسپر کروی Orbicular دارای رنگ سفید یا خاکستری و به شکل چشم است که توسط جاسپر قرمز احاطه شده است. جاسپر نواری Ribbonr با رنگ های راه راه است و در حکاکی و برجسته کاری سنگ های قیمتی استفاده می شود، که به جلوه دادن ساختار لایه ای آن کمک می کند اعتقاد برا این است که جاسپر ما را در برابر کاستی ها و خشکسالی محافظت می کند.

خواص جاسپر به عنوان سنگ ماه بهمن

جاسپر سنگ جاسپر زرد شما را با انرژی خورشید متصل می کند، باعث شادی، شور و مثبت گرایی می شود. این سنگ به شما یادآوری می کند که به زمین متصل، و باعث افزایش نیروی حیاتی از طریق بدن شوید. از خواص سنگ یشم زرد می توان به افزایش اعتماد به نفس شما اشاره کرد، به خصوص در مواردی که احساس می کنید در هم شکسته و در موقعیت سختی می باشید. داشتن سنگ جاسپر زرد با شما در تمام طول روز، به کاهش احساسات استرس و اضطراب کمک می کند، آنها را با احساسات شادی و خوشبختی کامل جایگزین می کند.

سنگ جاسپر زرد خواصی دارد که موجب تحریک و تعادل چاکراهای شبکه عصبی زیر معده می شود تا استرس و اضطراب را کاهش دهد. اعتقاد بر این است که سنگ جاسپر زرد به پاک کردن ذهن شما کمک کرده و شما را به جای عقبگرد، یاری می کند تا همیشه به سمت جلو و اهداف خود حرکت نمایید. هنگامی که شما نیاز به افزایش انرژی دارید، سنگ جاسپر زرد را با خود حمل کنید! ماهیت جادویی جاسپر زرد میتواند مشابه با آدرنالین برای شما باشد که کمک می کند تا انرژی بدن، ذهن و روح خود را تقویت نمایید. از بین تمامی رنگ های سنگ جاسپر، تنها جاسپر زرد رنگ سنگ ماه تولد بهمن بوده و با سیاره آنها هماهنگی دارد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما