شرکت صنعتی بهپاک

شرکت صنعتی بهپاک

شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۴۷/۰۶/۰۹ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس  و در اداره ثبت شرکتهای شهرستان بهشهر به ثبت رسید که متعاقبا بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۳۴۷/۱۲/۱۸ مرکز اصلی شرکت به تهران منتقل گردیده و تحت شماره ۱۳۱۹۰ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. شرکت در تاریخ ۱۳۷۳/۱۲/۲۱ به شرکت سهامی عام تبدیل و از تاریخ ۱۳۷۴/۳/۲۱ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. در سال ۱۳۸۸ به دلیل عدم احراز معیارهای حضور (عمدتا به دلیل زیاندهی شرکت در سنوات گذشته)، سهام شرکت از فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار حذف گردیده است که متعاقبا در تاریخ ۱۳۹۲/۰۷/۲۱ با شماره ۱۱۱۸۴ در فهرست شرکت های ثبت شده در سازمان بورس درج گردید و نماد این شرکت « بهپاک » در تاریخ ۱۳۹۳/۱/۲۵ در بازار توافقی فرابورس گشایش و مورد معامله قرار گرفت. با توجه به روند مثبت فعالیت این شرکت در بازار فرابورس ایران، پیرو نامه شماره ۹۵/۲/۵۷۶۹۰ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران در تاربخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ انجام و از تاریخ مذکور تا کنون معاملات سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس ایران انجام می گیرد.

 

سرمایه

سرمایه شرکت از بدو تاسیس مبلغ ۲۱۲/۵ میلیون ریال (شامل تعداد ۴۲۵۰ سهم، به ارزش اسمی هر سهم ۵۰۰۰۰ ریال) بوده که طی ۹ مرحله به مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال (شامل تعداد ۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال) افزایش یافته است. همچنین به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ و در اجرای بهره برداری از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت های پذیرفته شده در بورس ، سرمایه شرکت از مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۵۰۰ میلیون سهم ۱۰۰۰ ریالی افزایش یافت. 

همچنین بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۹۹,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها) افزایش یافته است.

فعالیت های اصلی :

موضوع فعالیت شرکت طبق بند ۲ اساسنامه عبارت است از تاسیس و بهره برداری از کارخانجات پنبه پاک کنی، روغنکشی و پروتئین گیاهی و کارخانجات دیگر و همچنین کارهای تولیدی، بازرگانی، سرمایه گذاری، صادرات، واردات و انجام هرگونه عملیات و معاملاتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط با موضوع شرکت می باشد.

محصولاتی که اکنون در شرکت صنعتی بهپاک تولید می شود به شرح زیر است:

  1.  روغن خام (سویا،کلزا، آفتابگردان)
  2. پروتئین خانوار
  3. پروتئین صنعت
  4. لسیتین
  5. انواع کنجاله دانه های روغنی
  6. نرمه اسکرینر
  7. آرد سویا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما