سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا:

بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان شمش طلا فروخته شد

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در حراج امروز شمش طلا ۲۹۵ کیلوگرم شمش طلا به ارز بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری و معامله شد.

بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان شمش طلا فروخته شد

به گزارش اقتصاد100، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در گفت وگو با ایسنا از فروش ۲۹۵ کیلوگرم شمش طلا در حراج امروز شمش طلا خبر داد و گفت: امروز سه شنبه در پنجاه و سومین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله از مجموع ۲۵۹ کیلوگرم (قطعه) شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۵۹ کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به ازای هر قطعه شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری و معامله و ارزش کل معاملات شمش طلا در حراج امروز از مرز ۱.۳ هزار میلیارد تومان، عبور کرد.

سه حراج در هفته جاری برگزار شد

وی افزود: در هفته جاری دو حراج شمش طلا و یک حراج سکه برگزار شد که در مجموع ۳۱۹ کیلوگرم شکش طلا و چهار هزار و ۵۴۸ قطعه انواع سکه طلا در هفته جاری از سوی متقاضیان خریداری شد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در ادامه خاطرنشان کرد: تا امروز و طی ۵۳ جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، در مجموع ۱۰ هزار و ۲۸۹ کیلوگرم شمش مورد داد و ستد قرار گرفت که در نتیجه آن نزدیک به ۴۶ هزار میلیارد تومان (۴۶ همت) ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

حراج های شمش و سکه هفته آینده برگزار می شود

بالسینی در ادامه از برگزاری حراج های شمش طلا و سکه در هفته آینده خبر داد و گفت: جلسه پنجاه و چهارم حراج شمش طلا روز یکشنبه هشتم مهرماه در مرکزمبادله برگزار می شود و حراج سکه طلا نیز هفته آینده برگزار خواهد شد که متعاقبا در روزهای آینده زمان و روز دقیق آن از سوی مرکز مبادله اعلام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مبادله ارز و طلا در تلاش است تا حراج سکه طلا نیز مانند حراج های شمش طلا به صورت هفتگی برگزار شود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما