سیمرغ

سیمرغ

شرکت سیمرغ بزرگترین مجتمع طیور در خاورمیانه با قدمتی بیش از نیم قرن، دارای اولین و بزرگترین زنجیره تولید تخم‌مرغ در ایران می‌باشد.
مجموعه سیمرغ مفتخر است اعلام کند به عنوان تنها نماینده مرغ اجداد تخم‌گذار و مرغ مادر تخم‌گذار بونز سفید (White Bovans) و نمایندگی انحصاری شرکت Hendrix-Genetics (ISA) در ایران و منطقه فعالیت می‌کند.
مجموعه سیمرغ با بیش از ۱۹ گله تخم‌گذار در ۶ استان کشور، ۷ گله پرورش پولت در ۴ استان کشور، ۲ واحد کارخانه جوجه‌کشی و تبدیل ضایعات آن و همچنین ۶ واحد کارخانه‌دان در ۵ استان کشور توانسته است سالانه بالغ بر ۷۵ هزار تن تخم‌مرغ در بسته‌بندی‌های مختلف تولید و به کشورهای مختلف صادر کند.
تولیداتی غنی شده با امگا ۳ سلنیوم و اسیدفولیک جهت ارتقاء سلامت عمومی مردم عزیز ایران و سایرکشورهای واردکننده تخم‌مرغ سیمرغ.

 
 

بزرگترین زنجیره تولید تخم‌مرغ

شرکت سیمرغ به عنوان بزرگترین زنجیره تولید تخم‌مرغ در ایران فعالیت می‌کند. سیمرغ نمایندگی انحصاری نژاد بونز سفید شرکت ایزا در ایران می‌باشد.
این مجموعه به وسیله ناوگان مکانیزه حمل ایمن جوجه یکروزه در کشور و همچنین ناوگان حمل و نقل و پخش تخم‌مرغ به صورت عمده و مویرگی در سطح استان‌های مختلف کشور و همینطور عرضه مستقیم در فروشگاه‌های تخم‌مرغ در استان‌های یزد، خراسان و اصفهان به عنوان بزرگترین زنجیره تولید و پخش تخم‌مرغ شناخته می‌شود.

دوست‌دار محیط زیست

همانطور که میدانید کشور ما در منطقه بسیار کم آب قرار گرفته و این موضوع باعث شده تا کاهش مصرف آب همواره جزئی از طرح‌های شرکت سیمرغ قرار بگیرد. سیمرغ با استفاده از روش‌های نوین و بهره‌گیری از اساتید دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، توانسته است در مصرف آب و انرژی به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی کند و میزان مصرف آب را تنها در واحد کرمان ۳۳ درصد کاهش دهد.
واحدهای تولیدی سیمرغ از لحاظ محصولات ، گله‌ها ، ضایعات و پسماند‌ها ، به طور مستمر توسط دستگاه‌های نظارتی ذیربط و سازمان محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرند. شرکت سیمرغ همواره در تلاش است تا در زمینه رعایت الزامات زیست محیطی در واحدهای تابعه خود بالاترین استاندارد‌ها رعایت نماید.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما