دخترهای چشم رنگی کراش محمدرضا گلزار هستند ! + این عکس ثابت می کند

عکس جدیدی از محمدرضا گلزار و همسرش منتشر شده است.

دخترهای چشم رنگی کراش محمدرضا گلزار هستند ! + این عکس ثابت می کند

محمدرضا گلزار یکی از پر حاشیه ترین بازیگران چند وقت اخیر بوده است . ازدواج ناگهانی محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی و جشن عروسی میلیاردی محمدرضا گلزار حواشی زیادی بدنبال داشت. همچنین رفتارغیر طبیعی گلزار در فیلم عروسی خودش نیز انتقاداتی برای این بازیگر به دنبال داشت. محمدرضا گلزار و همسرش سفری به دبی داشتند و عکس هایی از این سفر لاکچری به اشتراک گذاشتند. اما هنوز تصویری از این زوج در کنار هم منتشر نشده است. تصویری که با عنوان محمدرضا گلزار و همسرش منتشر شده است هم مربوط به گلزار و یکی از طرفداران اوست.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

یکی از اخباری که این روزها بر سر زبان افتاده است ازدواج یکی از هنرمندان مطرح در سینما محمدرضا گلزار است. فیلمی از محمدرضا گلزار در کنار خانمی جوان با لباس سفید منتشر و به سرعت وایرال شد که خبر از عقد این هنرمند می داد. تا خود محمدرضا گلزار با انتشار کلیپی  از عقد خود خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی داد.اخبار مرتبط با محمدرضا گلزار را مشاهده می کنید.

اخیرا نیز عکسی از آقای بازیگر و آیسان آقاخانی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد این عکس ویرایش شده است و دو صورت آن ها با برنامه های ادیت عکس کنار هم قرار گرفتند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما