بهرام افشاری بازیگر جذاب دهه شصتی / از شهرت سینما تا بهتاش فریبا + بیوگرافی

بهرام افشاری بازیگر جذاب ایرانی از دهه شصتی هاست.

بهرام افشاری بازیگر جذاب دهه شصتی / از شهرت سینما تا بهتاش فریبا + بیوگرافی

بهرام افشاری  در 6 روز از خرداد ماه، سال 1366 در تویسرکان به دنیا آمد. وی از سال 1382 یعنی زمانی که تنها 16 سال سن داشت کار تئاتر رو در سطح آماتور در همدان آغاز نمود اما خب بر این نظره که کار تئاتر رو جهت دوری از روزمرگی هاش شروع کرده و دلیل خاص دیگه ای نداشته.

اما خب وقتی شما استعداد رو در وجود خود داشته باشید اینچنین میشه و توانایی بهرام افشاری هم این چهره ور به سمت خودش کشوند و کم کئ به بازیگری علاقمند شده. وی سرانجام در سال 1388 بود که بزرگترین تصمیم زندگی رو گرفت و از همدان به پایتخت مهاجرت کرد. بهرام افشار در کلاس های استاد سمندریان شرکت نمود و بازیگری رو آموخت. همین شد تا بهرام افشاری بخواد فعالیتش رو در تئاتر بیشتر کنه و قسمت اعظم فعالیتش در بخش تئاتر می باشد. به طوری که در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پررنگی داشته است.

بهرام افشاری

فیزیک خاص و مشکلات او در ایفای نقش

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، بهرام افشاری دارای فیزیک بدنی خاصی هستش که خب حدود 2 متر (198 سانتی متر ) قد داره و به همین دلیل در ابتدای ورودش به عرصه بازیگری اعتماد به نفس کمی داشته و حالت بازدارندگی از سوی خود برایش ایجاد شده بود. از طرفی هم کارگردانها و عوامل پشت صحنه همیشه قد او را مانعی برای پیشرفت میدونستن و روی این موضوع تاکید داشتند، اما سرنوشت قد او را پله ای ترقی برای وی تبدیل کرد و حالا بهارم افشاری محبوبیتی عجیب دارد. 

ناگفته نمونه یکسری مثل منوچهر هادی هم این نکته رو مثبت میدونستن و از همون اول هم از این نکته برای آثارشون استفاده کردند.

بهرام افشاری

بهترین بازی بهرام افشاری در پایتخت

بهرام افشاری

بهرام افشاری

طلاق والدین بهرام افشاری

زمانی که دو سال سن داشتم مادرم از پدرم طلاق گرفت و جدا شد و مدتها از ما سراغی نگرفت. پدرم هم که بعد از چند سال بیمار شد و فوت کرد.

زمانی که خودم را شناختم بیشتر وقتم را در بیمارستان به سر می بردم و در حال پرستاری کردن از پدرم بودم که البته افتخار میکنم که توانستم نوکری و پرستاری پدرم را کنم و از همه مردم خواهش میکنم که قدر پدر و مادر خود را بدانند.

بهرام افشاری

ازدواج بهرام افشاری

عکسی از بهرام افشاری در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است. اما این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما