اولین عکس از همسر کم سن و سال بهرام سریال داریوش + بیوگرافی و عکس های محسن قصابیان

در زیر بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر سریال داریوش را مشاهده می کنید.

اولین عکس از همسر کم سن و سال بهرام سریال داریوش + بیوگرافی و عکس های محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد اول مردادماه سال 1348 اهل قوچان خراسان، بازیگر و کارگردان ایرانی است. هفت هشت ساله بود که بخاطر آسیب سیل به قوچان به مشهد مهاجرت کردند. تا زمانی که دیپلم بگیرد در مشهد زندگی کرد و برای ادامه تحصیل راهی تهران شد.

تحصیلات

محسن قصابیان فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است که تجربه نویسندگی و مجری گری هم دارد. آقای بازیگر در سال 1367 دیپلم تجربی گرفت ، در سال 1372 لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و در سال 1375 هم فوق لیسانس گرفت.

​محسن قصابیان

فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر تئاتر از سال 1369 در سن 21 سالگی با نمایش «بلبشو» به کارگردانی حسین پور در تئاتر شهر شروع کرد .

خیلی زود با تئاتر دیده شد و چند سال بعد در سال 1371 با فیلم سینمای «تونل» به کارگردانی مجتبی زارعی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد

اولین سریال

در سال 1374 برای اولین بار با سریال «آخرین بازمانده» وارد تلویزیون شد. بعد از تجربه های موفق تئاتری در سال 1381 در قامت نویسنده و کارگردان فیلم تلویزیونی «گنج» را با حضور زنده یاد انوشیروان ارجمند و ناهید مسلمی ساخت. پس از آن در سال 1386 هم سریال «خانه شمعدانی» را برای تلویزیون کارگردانی کرد که بسیار هم موفق بود.

در سال 1398 با حضور در فیلم سینمایی «منصور» که به زندگی منصور ستاری می پرداخت در جشنواره سی و نه فجر دیده شد. با شروع اکران این فیلم از 19 آبان 1400 و در نقش اول آن بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بعد از دیده شدن با فیلم منصور، در آذر 1400 با سریال «موج اول» که به شروع کرونا در ایران مربوط می شد در نقش اول حضور داشت.

ازدواج و همسر محسن قصابیان

سالهاست ازدواج کرده و ثمره ازدواجش دو فرزند پسر است.

محسن قصابیان

محسن قصابیان

محسن قصابیان



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما