شوخی جالب بهرنگ علوی و سیاوش خیرابی با لباس المپیک ایران + عکس

شوخی جالب بهرنگ علوی و سیاوش خیرابی با لباس المپیک ایران حاشیه ساز شد.

 شوخی جالب بهرنگ علوی و سیاوش خیرابی با لباس المپیک ایران + عکس

مراسم افتتاحیه المپیک 2024 جمعه شب با جضور ورزشکارانی از 206 کشور در پاریس برگزار شد. کاروان ایران با 40 ورزشکار در بازی‌های المپیک 2024 پاریس شرکت می‌کند. لباس کاروان جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه المپیک پاریس سوژه و دستمایه شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی شد. هنرمندان و چهره ها نیز به لباس کاروان ایران در مراسم رژه المپیک پاریس واکنش نشان دادند که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس در رودخانه سن برگزار شد. کاروان ایران که با کشورهای هند، اندونزی در یک قایق قرار داشتند،از روی رودخانه سن محل برگزاری افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس عبور کردند، ندا شهسواری و مهدی الفتی پرچمداران ایران بودند.

لباس کاروان ایران در المپیک واکنش ها و انتقادات فراوانی را به راه انداخت، به عقیده بسیاری از کاربران لباس المپیک باید طوری طراحی شود که در آن فرهنگ و تمدن کشور مشهود باشد، متاسفانه لباس کاروان المپیک هیچ نشانه ای از تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران ندارد و بدون نوآوری و خلاقیت شبیه به لباس پزشکان است.

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به لباس کاروان ایران در مراسم رژه المپیک با انتشار عکسی نوشت:

آرزوی موفقیت برای تیم تزریقات

استوری بهرنگ علوی

استوری بهرنگ علوی برای المپیک

سیاوش خیرابی هم در واکنش به لباس ساده و با طراحی ضعیف ملی پوشان ایرانی در المپیک 2024 نوشت:

آمادگی خودم و اشکان عزیزم را برای شرکت در افتتاحیه المپیک پاریس اعلام میکنم نیازی هم به دوخت لباس نیست داریم.

استوری سیاوش خیرابی

استوری سیاوش خیرابی برای المپیک

واکنش المیرا شریفی مقدم به لباس ملی پوشان ایران در المپیک 2024

المیرا شریفی مقدم نیز به طراحی لباس کاروان ایران انتقاد کرد و روی آنتن زنده عنوان نمود، انگار تیم پزشکی و پرستاری به پاریس رفته و این لباس نیاز به طراحی نداشت و همه آماده این لباس راغ در واحدهای آزمایشگاهی دانشگاه می‌خرند و استفاده می‌کنند. برای همچین طراحی شگرفی چقدر هزینه شده و از بین چند طرح خلاقانه روپوش سفید پرستاری را انتخاب کردند؟آیا ما هیچ نمادی از تمدن ایرانی نداشتیم؟ و....

بازیهای المپیک 2024 در فرانسه

میزبان بازیهای المپیک 2024 شهر پاریس یکی از بزرگترین پایتخت های مد و فشن در دنیاست و در مراسم المپیک تابستانه ی پاریس 2024 شاهد معرفی و رونمایی از یونیفرم های جذاب کشورهای مختلف بودیم، از طراحی های برجسته جمهوری چک، بریتانیا، کانادا و استرالیا تا خلاقیت های منحص

منبع: رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما