بیوگرافی و عکس های خصوصی از بازیگر یوسف پیامبر / از ازدواج امیرحسین تا طلاقش

تصاویری بسیار زیبا از زندگینامه امیرحسین مدرس از ابتدا تاکنون را مشاهده می کنید.

بیوگرافی و عکس های خصوصی از بازیگر یوسف پیامبر / از ازدواج امیرحسین تا طلاقش

امیرحسین مدرس متولد شهریور ماه سال 1349 در تهران مجری، خواننده، شاعر، نویسنده و بازیگر است که فعالیت را از سال 1365 در صدا وسیما آغاز کرد. درمورد خانواده او موضوعات مختلفی جستجو می شود که پرتکرارترین آنها درمورد امیرحسین مدرس و برادرش است که در ادامه به معرفی او نیز خواهیم پرداخت.

کودکی امیرحسین مدرس

حامد مدرس برادر امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس با حامد مدرس مجری شبکه پویا، برادر است ولی از آنجاییکه این دو شباهت چندانی بهم ندارند، خیلی از کاربران متوجه این نسبت نمیشوند.

برادر امیرحسین مدرس

حامد مدرس برادر امیرحسین مدرس

ازدواج و همسر امیرحسین مدرس

امیر حسین مدرس 2 بار ازدواج کرده است که عکس نازنین اسکندری همسر اول امیرحسین مدرس در فضای مجازی و صفحه خود آقای مجری منتشر نشده است ولی بهار بهاردوست همسر دوم امیرحسین مدرس را اغلب شما می شناسید و تصاویر مشترک این دو چهره را بسیار دیده اید. امیرحسین مدرس و همسرش بهار بهاردوست زندگی خوبی داشته و ظاهرا همسر دوم امیرحسین رابطه خوبی با پسر آقای مجری دارد که میتوان با رصد عکسهای خانوادگی آنها به سادگی به این مسئله پی برد.

امیرحسین مدرس در برنامه دورهمی به ازدواج های خود اشاره کرد و این چنین گفت:

من دوبار ازدواج کردم. اولین بار سال 74 ازدواج کردم و زندگی ام 12 سال طول کشید و حاصل آن پسرم ایلیا است و بعد از جدایی از همسرم 6 سال تنها بودم و برای ایلیا هم پدر بودم و هم مادر تا اینکه در سال 92 دوباره ازدواج کردم.

امیرحسین مدرس و همسرش بهار بهاردوست

 امیرحسین مدرس و همسرش بهار بهاردوست

علت جدایی امیرحسین مدرس از همسرش

آقای بازیگر تابحال در این مورد توضیحی نداده و دلیل جدایی او از همسر اولش عنوان نشده است.

فرزند امیرحسین مدرس

مدرس از ازدواج اولش صاحب فرزند پسری بنام ایلیا شد که قدم در مسیر پدر گذاشته و او هم همچون پدرش در دنیای موسیقی فعالیت دارد. ایلیا مدرس پسر امیرحسین مدرس متولد 1382 در تهران است و حضورش در برنامه صداتو، عاملی بود برای بیشتر از پیش شناخته شدن و دیده شدنش در نظر مخاطبان.

پسر امیرحسین مدرس

ایلیا مدرس پسر امیرحسین مدرس

بیماری امیرحسین مدرس

بعد از کاهش وزن و لاغری امیرحسین مدرس، شایعاتی بسیاری در مورد بیماری این بازیگر در فضای مجازی مطرح شد که با گفتگوی او با مدیری در دورهمی، شایعات به پایان رسید و دریافتیم که حال امیرحسین مدرس خوب است.

مهران مدیری درباره علت لاغری این مجری جوان پرسید که امیرحسین مدرس گفت:

من سال 87 دچار یک بیماری سخت گوارشی شدم و دوره درمان سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشتم و با کاهش وزن شدیدی مواجه شدم و بعد از آن روی همان وزن ماندم و خیلی چیزها را رعایت میکنم.

تحصیلات و زمینه های فعالیت امیرحسین مدرس

مدرس دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد در وادی هنر حرف زیادی برای گفتن دارد و به قول معروف از هر انگشتش ده ها هنر می ریزد. در زمینه های بازیگری، اجرا،موسیقی سنتی، خوانندگی، نویسندگی، شعر،روزنامه نگاری و… صاحب نظر است.

نوازندگی امیرحسین مدرس

نوازندگی امیرحسین مدرس

ورود امیرحسین مدرس به دنیای صدا و تصویر

امیرحسین مدرس در برنامه دورهمی درباره نحوه ورودش به دنیای تلویزیون گفت:

سال 66 زمانی که دوم دبیرستان بودم علاقه زیادی به تلویزیون داشتم به همین دلیل در سازمان صدا و سیما تست دادم و برای اجرا در گروه کودک و نوجوان شبکه یک انتخاب شدم و کارم را آغاز کردم و تا مرداد امسال 30 سال است که در صدا و سیما کار کرده ام.

نوجوانی امیرحسین مدرس

نوجوانی امیرحسین مدرس مجری برنامه در راه کربلا

اجرای او در نیمرخ بدعتی نو در برنامه های گروه جوان شبکه های تلویزیونی به حساب می آید، صدای گرمش را نیز در تیتراژ سریال های متهم گریخت.. سریال عشق گمشده..زندگی به شرط خنده و ترانه مادری شنیده ایم.

فیلم های امیرحسین مدرس

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برترین آثار آقای خوش صدا؛ برای آنکه بدانید امیرحسین مدرس در چه فیلم هایی بازی کرده است، همراه ما بمانید.

امیرحسین مدرس در یوسف پیامبر

سریال یوسف پیامبر یکی از معروف ترین سریال های مذهبی رسانه ملی به کارگردانی فرج الله سلحشور است. امیرحسین مدرس در سریال یوسف پیامبر نقش ایناروس را در کنار هنرمندانی چون مصطفی زمانی ،رحیم نوروزی، الهام حمیدی ، لیلا بلوکات ، کتایون ریاحی و... ایفا کرده است.

امیرحسین مدرس در یوسف پیامبر

امیرحسین مدرس در سریال یوسف پیامبر

امیرحسین مدرس در گرگ و میش

گرگ و میش فیلمی به کارگردانی قاسم جعفری است که امیرحسین مدرس در آن بازی کرده، این فیلم در مورد خواهرانی به نام‌های ساره و سود است که والدینشان را در زلزله از دست داده‌اند و....

امیرحسین مدرس در فیلم گرگ و میش

امیرحسین مدرس در نمایی از فیلم گرگ و میش

امیرحسین مدرس در نرگس مست

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال الدین دری داستان سازنده قدیمی تار را به تصویر می‌کشد که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند،مراوده دارد. امیرحسین مدرس در این فیلم نقش سعید را ایفا نموده است. او تصویری از خود در گریم یک روحانی در فیلم نرگس مست را منتشر کرد.

امیرحسین مدرس در نرگس مست

امیرحسین مدرس در فیلم سینمایی نرگس مست

امیرحسین مدرس در سریال یادآوری

یادآوری سریالی به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل است که در شبکه آی فیلم تولید شده و داستان آن در مورد افرادی است که پس از مرگ فرصتی دوباره برای زندگی می‌یابند،امیرحسین مدرس در یادآوری نقش شیخی را در کنار امیر آقایی ، فرهاد قائمیان ،روزبه حصاری، متین ستوده ، رویا تیموریان و... ایفا کرده است.

امیرحسین مدرس یادآوری

امیرحسین مدرس در سریال یادآوری

امیرحسین مدرس در سر سفره خدا ؟!

برنامه «سر سفره خدا» با اجرای حامد مدرس (برادر امیر حسین مدرس) و همچنین با بازیگری احسان مهدی، امیر سهیلی و تعداد دیگری از بازیگران، در طول یک ساعت و نیم با آیتم‌های متنوع نمایشی از کودکان روزه اولی پذیرایی می کرد و خود امیرحسین مدرس در این برنامه هرگز حضور نداشته است و در واقع برادر ایشان اجرای برنامه را بر عهده داشتند.

پسر امیرحسین مدرس در صداتو

برنامه صداتو به کارگردانی حامد جوادزاده است، در فصل جدید صداتو، همچنان « محسن کیایی » اجرای برنامه را به عهده دارد و شبنم مقدمی ، محمد بحرانی ، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه را تشکیل می‌دهند. یکی از شرکت کنندگان قسمت جدید برنامه صداتو پسر امیرحسین مدرس بود که اجرای او با غافلگیری داوران همراه شد.

امیرحسین مدرس در صداتو

امیرحسین مدرس و ایلیا مدرس در برنامه صداتو

امیرحسین مدرس در ناتو

رئالیتی شو ناتو به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صفی یاری است که در هر قسمت این بازی 5 یا 6 کننده حضور دارند که بین آنها یک نفر ناتو است.انتشار ویدئویی از شعرخوانی متفاوت امیرحسین مدرس با تحسین بازیگران مواجه شد. امیرحسین مدرس در ناتو با فقیه سلطانی،وحید آقاپور، نصرالله رادش ،روزیتا غفاری همگروه بوده است.

امیرحسین مدرس در ناتو

امیرحسین مدرس در رئالیتی شو ناتو

امیرحسین مدرس در مافیا

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی به کارگرایی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده است. در گروه چهارم فصل چهارم امیرحسین مدرس با حامد آهنگی، مجید واشقانی ، سالار عقیلی ،یوسف صیادی و... همگروه بوده است. ویدیویی جالب از خوانندگی زیبای امیرحسین مدرس در برنامه شب‌های مافیا در فضای مجازی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

امیرحسین مدرس در مافیا

امیرحسین مدرس در شب‌های مافیا

امیرحسین مدرس در دورهمی

دورهمی یک برنامه تلویزیون با اجرای مهران مدیری است که با استقبال بسیاری از مردم روبرو شد، امیرحسین رستمی 17 تیر 1396 مهمان برنامه دورهمی بود و با مهران مدیری به گپ و گفت نشست.

امیرحسین مدرس در دورهمی

امیرحسین مدرس در برنامه دورهمی مهران مدیری

امیرحسین مدرس در برنامه برمودا

برمودا یک برنامه گفتگو محور تاک شو است که کامران نجف‌زاده مجری آن می‌باشد. امیرحسین مدرس در 14 بهمن 1402 میهمان برنامه برمودا شد و با کامران نجف‌زاده گفتگو کرد.

امیرحسین مدرس در برمودا

امیرحسین مدرس مهمان برنامه برمودا

کتاب‌های امیرحسین مدرس

  • مبتلای اقیانوس (شعر)
  • بانوی اعتدالِ بهاران (شعر)
  • جام باقی (پژوهش ادبی)
  • وحی بر توفان (تدوین و تصحیح متن کهن)
  • قطرهٔ دریای همت (تدوین و تصحیح متن کهن)نوازندگی امیرحسین مدرس و پسرشامیرحسین مدرس و پسرش در حال نوازندگیامیرحسین مدرس و پسرش

 

امیرحسین مدرس و همسرش و مهران مدیری

 

امیرحسین مدرس و همسرش در کنار مهران مدیری/ عکس از کوروش جوان

امیرحسین مدرس در پشت صحنه نرگس مست

امیرحسین مدرس و مهدی پاکدل در پشت صحنه نرگس مست

امیرحسین مدرس در کنار محمدرضا علیمردانی

امیرحسین مدرس و پسرش در کنار محمدرضا علیمردانی و شهاب الدین شکیبا

تولد امیرحسین مدرس

عکس جشن تولد امیرحسین مدرس

امیرحسین مدرس و خسرو شکیبایی

سلفی امیرحسین مدرس در کنار خسرو شکیبایی

امیرحسین مدرس در کربلا

امیرحسین مدرس و پسرش در کربلا

امیرحسین مدرس در پشت صحنه مافیا

امیرحسین مدرس درکنار مجید واشقانی و حسین رفیعی و رامتین خداپناهی در پشت صحنه مافیا

عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش

عکس عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش

امیرحسین مدرس و بهار بهاردوست

امیرحسین مدرس و بهار بهاردوست

امیرحسین مدرس در مهرگردون

امیرحسین مدرس در برنامه مهرگردون

سلفی امیرحسین مدرس و همسرش

سلفی امیرحسین مدرس و همسرش بهار

منبع: نمناک

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما