سحر ولدبیگی و نیما فلاح اصلا پیر نمی شوند + عکس که حس جوانی را برایشان زنده کرد

عکسی از سحر ولدبیگی و همسر نیما فلاح منتشر شده است که حکایت از این دارد که خانم بازیگر و همسرش با توجه به اینکه دهه پنجاه عمر خود را رد کرده اند اما هنوز جوان هستند.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح اصلا پیر نمی شوند + عکس که حس جوانی را برایشان زنده کرد

سحر ولدبیگی بازیگر مشهور طنز ایرانی است که در سریال های مختلفی بازی کرده . سحر ولدبیگی بی حاشیه ترین بازیگر و زوج هنری ایران محسوب میشود. سحر ولدبیگی سالهاست که با نیما فلاح ازدواج کرده و تا کنون هیچ بچه ای نداشته اند. سحر ولدبیگی و همسرش زندگی عاشقانه و به دور از حاشیه ای دارند. در دامه عکس عاشقانه سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح  را مشاهده میکنید.

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 تیر 1356 در تهران است. همسر نیما فلاح بازیگر متولد شده در یک خانواده هنری است، پدر او چهره پرداز مشهور سینما زنده یاد مسعود ولدبیگی است، او یک خواهر و برادر دارد، برادرش سهراب ولدبیگی عکاس و چهره پرداز است و در مورد خواهر او اطلاعاتی وجود ندارد.

زنده یاد مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، مسعود ولدبیگی (ولدبیگیان) چهره‌پرداز و بازیگر سینما و تئاتر متولد سال 1314 در کرمانشاه است که سه سیمرغ بلورین در کارنامه هنریش برای آثاری چون از کرخه تا راین، پرده‌ی آخر، زشت و زیبا را دارد.

مسعود ولدبیگی در فیلم های ستایش، بدلکاران، بانوی کوچک، مختارنامه و...به عنوان بازیگر حضور داشته است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما