یک نماینده مجلس مطرح کرد:

خط و نشان مجلسی‌ها برای وزرای پیشنهادی پزشکیان/همه منتظریم!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر این باور است، همانطور که از انتخاب معاون آقای پزشکیان مشهود بود آقای پزشکیان تمایل دارد جریان اصلاحات با آن دیدگاه اقتصادی که در دولت خاتمی حاکم بود و همچنین بخشی از دولت آقای روحانی مسیر را ادامه دهد.

خط و نشان مجلسی‌ها برای وزرای پیشنهادی پزشکیان/همه منتظریم!

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که لیست وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به خبرنگار اقتصاد 100 گفت: در ارتباط با کسانی که می‌خواهند در این مجموعه قرار بگیرند مقام معظم رهبری 12 شاخص را برای وزرا برشمردند این 12 شاخص یقینتا مورد توجه مجلس دوازدهم نیز قرار خواهد گرفت. به هر حال مجلس و دولت قرار است چهار سال با یکدیگر کار کنند البته این دو به علاوه قوه قضاییه که دارای اهمیت خاصی است تاثیرات مهمی در موفقیت دولت و حل مشکلات مردم نیز خواهند داشت.

او افزود: یقینا دولت و مجلس باید با هم‌افزایی و همکاری با یکدیگر، مشکلات را اولویت‌بندی کرده و براساس اولویت‌ها، در راستای حل مشکلات مردم گام بردارن مردمی که قریب به 50 درصد آنها، با امید پای صندوق‌های رأی آمدند. همه آنهایی که رأی دادند چه آنهایی که به آقای پزشکیان رأی دادند و چه آنهایی که به رقیب ایشان رأی دادند همه اینها امید دارند که مجلس و دولت، اقدامات مفیدی را انجام دهند. همه نمایندگان انقلابی مجلس نیز به شاخص‌های اشاره شده از سوی مقام معظم رهبری توجه دارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به انتظارات نمایندگان مجلس از پزشکیان، تصریح کرد: از آقای پزشکیان انتظار داریم براساس قولی که به مردم داد مبنی بر اینکه صدای بی‌صدایان باشد، شیوه‌اش شیوه عادلانه باشد، قرار است، مشی امیرالمومنین (ع) را پیگیری کند و اینکه او نامه امیرالمومنین به مالک اشتر را مورد توجه قرار داده، وزرایی عادل، عالم، پرکار و جهادی و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی را معرفی کند. امیدواریم مجلس با همین دیدگاه پیش برود تا مشکلات مردم کاهش یابد.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره حضور برخی چهره‌ها در جمع وزرای پیشنهادی به ویژه تیم اقتصادی دولت چهاردهم، بیان کرد: همانطور که از انتخاب معاون آقای پزشکیان مشهود بود آقای پزشکیان تمایل دارد جریان اصلاحات با آن دیدگاه اقتصادی که در دولت خاتمی حاکم بود و همچنین بخشی از دولت آقای روحانی مسیر را ادامه دهد در عرصه وزارت کشور نیز یک نگاه حزبی حاکم است و در بعضی از مسائل از جمله بحث امنیت و وزارت اطلاعات مسیر فعلی قرار است ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: درباره بعضی از وزرایی که در حوزه قضایی یا امنیتی فعالیت دارند نمی‌توان اظهارنظر دقیقی ارائه داد در مجموع همه منتظریم که لیست وزرا به مجلس ارائه شود. سوالات دقیقی از وزرای معرفی شده پرسیده خواهد شد به هر حال این مجلس، مجلسی است که نمایندگانش هم تجربه خوبی دارند و هم عده زیادی از نمایندگان جزو نمایندگان ادوار هستند در حوزه کارشناسی، این مجلس دارای کارویژه مهم و همچنین صاحب نظر است. در نتیجه به این جمع‌بندی خواهند رسید که چه کسانی می‌توانند در اداره امور و حوزه اجرا، مشکلات مردم را حل کنند.

محبی نجم‌آبادی با اشاره به جلسه هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه با فرزین رئیس بانک مرکزی با عنوان وضعیت درآمدهای ارزی کشور عنوان کرد: در بحث ارز و درآمدهای ارزی با مشکلات جدی روبرو هستیم تحریم‌ها اثرات منفی خودش را به دنبال دارد اما دولت گذشته نشان داد علی رغم بحران‌های سال‌های اخیر توانست تا حدودی این مشکلات را حل کند. سیاست های ارزی و بحث مبادلات ارزی که راه اندازی شد با وجود ایرادات و انتقاداتی که به آن به ویژه در بحث مدیریت و تخصیص ارز وارد است، تا حدودی موفق بود و از افزایش ناگهانی و جدی قیمت ارز جلوگیری کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس گمانه‌زنی‌هایی که صورت گرفته دولت چهاردهم به دنبال این است که وضعیت ارز را با مدیریت آقای همتی ترمیم کند. در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی در آینده نزدیک رخ می‌دهد. همه باید کمک کنند تا شاهد تغییرات جدی در وضعیت ارز نباشیم. ما می‌توانیم با درنظر گرفتن نیازهای واقعی و با روش‌های مختلف از جمله تهاتر و غیره، قیمت ارز افزایش پیدا نکند و اثرات تورمی‌اش را در اقتصاد برجای نگذارد.

 

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما