اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

نماینده تهران: اگر پزشکیان وزرای تندرو و جناحی معرفی کند، مجلس رای نخواهد داد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مجلس دوازدهم با داشتن تفکر سیاسی انقلابی خاص، بر این عقیده است که باید به دولت آقای پزشکیان در جهت حل مشکلات مردم کمک کند.

نماینده تهران: اگر پزشکیان وزرای تندرو و جناحی معرفی کند، مجلس رای نخواهد داد

محمد سراج نماینده تهران درمجلس دوازدهم در خصوص دیدگاه متفاوت سیاسی مجلس ودولت ومیزان همکاری دو قوه گفت:کسی که از مردم رای می گیرد چه در مجلس یا ریاست جمهوری، عضو تیم ملی کشور محسوب می شود و اعضای تیم باید به یکدیگر کمک کنند تا گل بزنند،این گل خدمت به مردم است تا گره از زندگی مردم باز شود.

وی افزود: در دوران رقابت هر کسی سلیقه ای دارد اما فرهنگ مراجعه به آرای مردم و اداره کشور بر اساس رای ملت اقتضا می کند از فرد منتخب حمایت شود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم عضو تیم ملی کشور هستند و باید کمک یار همدیگر باشند تصریح کرد: مجلس دوازدهم با تفکر سیاسی انقلابی خاص،اعتقاد دارد که باید به دولت آقای پزشکیان در جهت حل مشکلات مردم کمک کند چون این افتخار و موفقیت برای همه است.

عضوکمیسیون اجتماعی گفت: البته وزاریی که آقای پزشکیان معرفی می کند اگر مومن ،پاکدست ومتخصص باشند وبا انقلاب زاویه نداشته باشند با افتخار مجلس به آنها رای اعتماد خواهد داد اما اگر آدم های جناحی، متعصب و تندرو معرفی شوند نه تنها مشکلی از دولت حل نمی شود بلکه به مشکلات کشور اضافه می شود لذا مجلس باید جلوی آنرا بگیرد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس تاکید کردند کسانی که از سوی دولت معرفی می شوند پاکدست، مومن ،متدین باشند و با انقلاب زاویه نداشته باشند لذا اگر چنین افرادی معرفی شوند با افتخار به دولت کمک می کنیم و در جهت ارتقا و کارایی قوه مجریه کمک حالشان خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی در خصوص اصلاحات اقتصادی دولت چهاردهم گفت:قریب 15سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را با عناوین اقتصادی انتخاب می کنند که این امر نشان می دهد در این بخش باید تلاش کنیم.

سراج افزود:ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم شاید برای مردم کوچه و بازار گرانی مشخص باشد ولی کسی که درگیر تجارت خارجی وصنایع است می فهمد تحریم چه معنایی دارد، البته راه برون رفت از این شرایط برداشتن تحریم نیست بلکه بی اثر کردن آن است به همین دلیل آنچه دولت جدید باید نسبت به آن اهتمام کند حفظ ارزش پول ملی و دارایی مردم است.

وی تصریح کرد:کار دوم برای اینکه چرخ کشور بچرخد رونق تولید است اگر موانع قانونی برای افزایش تولید برداشته شود،فکرصادرات کالای داخلی مد نظر قرار می گیرد و افزایش تولید می تواند  مشکل اشتغال را حل کرده و گردش پول ملی را افزایش دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا کسانی که علاقه به رونق اقتصادی کشور ندارند دستشان از در این دولت کوتاه می شود تاکید کرد: کسانی که دنبال واردات هستند خود را با سیستم داخلی کشور تنظیم کرده اند اما صلاح کشور در این است که تولید داخلی افزایش یابد و دولت با تقویت تولید اجازه ندهد واردات صورت بگیرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما