پورمحمدی از کوره در رفت/ دوران بزن در رو گذشته، باید پاسخ بدهید

پورمحمدی گفت: آقای زاکانی حرف خوبی زدند و اعلام آمادگی کردند بحث کنند. اینکه ملت بدانند در این 18 سال چه خسارتی بر ملت ایران وارد شده است بد است چرا فرار می‌کنید.

پورمحمدی از کوره در رفت/ دوران بزن در رو گذشته، باید پاسخ بدهید

به گزارش اقتصاد100، مصطفی پورمحمدی در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: برخی باید تحمل داشته باشند و عصبانی نشوند و اتهام هم بیخود نزنند. این روزها می گذرد... عجیب است قراردادی 81 بسته شده و ماها 87 رفتیم سازمان بازرسی 2 گزارش آمده برای ما و ما آن گزارش را منظم کردیم و فرستادیم؛ الان می شود از سازمان بازرسی پرسید. 

وی گفت: آن آقایان که 2 بار احمدی نژاد خواست موضوع را حل کند هم فساد به دادگاه برود و هم این خسارت عظیم در 18 سال گذشته به کشور وارد نشود؛ چرا جلویش را گرفتید؟ پاسخ بدهید. با شعار و اتهام زدن مشکل حل نمی شود.

وی ادامه داد: کسی به اسم زنگنه متهم است و می گویید خیانت کرده؛ او هم می گوید شما ده‌ها میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کردید؛ از دادگاه تقاضا داریم زودتر رسیدگی کند. اما اینکه ملت بدانند چه خسارتی به ملت وارد شده و جزییاتش را بفهمند بد است؟ چرا فرار می کنید(از مناظره)؟

پورمحمدی گفت: آقای زاکانی حرف خوبی زدند و اعلام آمادگی کردند بحث کنند. اینکه ملت بدانند در این 18 سال چه خسارتی بر ملت ایران وارد شده است بد است چرا فرار می‌کنید.

وی گفت: فساد بود؟ بزنیم اعدام کنیم ولی چرا قرارداد را زمین گیر کردید؟ من از برجام دفاع می کنم؟ من همان موقع نسبت به برجام حرف داشتم. قطعنامه ها ملت را بیچاره کرده، شما که مسئول بودید چرا جلوی قطعنامه ها رانتوانستید بگیرید؟

پورمحمدی ادامه داد: این همه خسارت ۱۵ سال به ملت ایران وارد شده و صدها میلیارد دلار کشور خسارت دیده، چرا اجازه دادید؟ چرا قدرت دانش و مذاکراتی شما عمل نکرد و قطعنامه ها پشت سر هم صادر شد و ما گیر افتادیم در سازمان ملل که حالا با دریوزگی برجام و FATF را بخواهیم قبول کنیم.

وی گفت: بله دوران بزن در رو گذشته است و باید اینها را پاسخ بدهید.

منبع: اقتصادنیوز 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما