ایزدخواه در گفتگوی تصویری با «اقتصاد 100»

هشدار صریح درباره تبعات افزایش قیمت بنزین /خودروها پرمصرف هستند نه مردم!

نماینده تهران به «اقتصاد 100» گفت: اقتصاد کشور از نظر تورم انتظاری به شدت به قیمت بنزین حساس است و نباید دست به قیمت زده شود.

هشدار صریح درباره تبعات افزایش قیمت بنزین /خودروها پرمصرف هستند نه مردم!

روح الله ایزدخواه نماینده تهران در گفتگوی تصویری با اقتصاد 100  تاکید کرد که مردم دربکارگیری انرژی و سوخت پر مصرف نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، راهکارهای غیر قیمتی کنترل مصرف سوخت در کشور را تولید بنزین، اسقاط خودروهای فرسوده ، استفاده از فن آوری های جدید و دانش بنیان، بهبود کیفیت خودرو، واردات کنترل شده و بهینه سازی صنایع و تکنولوژی بخش حامل های انرژی عنوان کرد.

مردم پرمصرف نیستند، خودروها پر مصرف هستند

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین منابع نفت و گاز را داریم، افزود: تولید بنزین که برخی دولت ها آن را کنار گذاشتند یکی از راهکار است، مردم پر مصرف نیستند بلکه خودروها پر مصرف اند و نباید تمام شاخص ها، درحوزه تقاضا و مصرف خلاصه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه در مجلس یازدهم اسقاط خودروهای فرسوده به تصویب رسید اما مورد بی توجهی قرار دارد گفت: اسقاط خودرو که دهه 90 راه اندازی شد مجداد باید مورد توجه قرار گیرد چون می تواند سالیانه سه میلیون دلار صرفه جویی انرژی ایجاد کند.

جامعه به قیمت بنزین حساس است

نماینده تهران گفت: اقتصاد کشور از نظر تورم انتظاری به شدت به قیمت بنزین حساس است و نباید دست به قیمت زده شود.

وی تصریح کرد: آثار تورمی افزایش قیمت قابل کنترل نیست و هیچ کدام از دولت ها نتوانستند در زمان افزایش قیمت، آثار این تورم را کنترل نمایند و نهایتا مردم و مصرف کنندگان متضرر شدند.

مصرف بالای سوخت تقصیر مردم است؟

عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: مردم ما پر مصرف نیستند امروز باید پرسید آیا با شاخص های موجود مردم زیاد سفر می روند! مردم الگوی مصرف نه فقط در بنزین بلکه در آب و برق را رعایت می کنند.

روح اله ایزدخواه نماینده تهران در گفتگوی تصویری با اقتصاد 100 تاکید کرد اگر در تولید خودرو مشکلی وجود دارد باید وارداتی که قانون مشخص کرده از سوی دولت صورت بگیرد.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما