احمد فاطمی:

بدون تردید همتی رأی اعتماد مجلس را کسب خواهد کرد

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برایند مجلس نسبت به آقای همتی وزیر پیشنهادی اقتصادی بسیار مثبت است در نتیجه بدون تردید ایشان رأی اعتماد مجلس را کسب خواهد کرد.

بدون تردید همتی رأی اعتماد مجلس را کسب خواهد کرد

احمد فاطمی عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تیم اقتصادی پیشنهادیِ  مسعود پزشکیان و در رأس آن عبدالناصرهمتی به عنوان وزیر پیشنهادیِ اقتصاد به خبرنگار اقتصاد ۱۰۰ گفت: در حال حاضر حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم به عنوان مهمترین دغدغه کشور مطرح است و مقام معظم رهبری نیز در همین راستا فرمودند اولویت اصلی کنونی کشور، اولویت اقتصادی، حل چالش ها و مشکلات و معضلات اقتصادی است. 

او افزود: با این تفاسیر و با توجه به شرایط فعلی کشور، آقای همتی وزیر پیشنهادیِ اقتصاد به عنوان بهترین گزینه برای هدایت این وزارتخانه مهم و کلیدی در کابینه دولت چهاردهم از سوی آقای پزشکیان رییس جمهور به مجلس معرفی شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که وزیر پیشنهادی پزشکیان برای وزارت اقتصاد را چطور ارزیابی می کنید؟ افزود: از دیدگاه بنده در شرایط کنونی، بهترین فردی که می تواند کشور را در حوزه اقتصادی راهبری کند و با اجرای برنامه های عملیاتیِ مفید و استراتژیک  بتواند بخشی از مشکلات را کاهش و تقلیل دهد دکتر همتی است.

احمد فاطمی با اشاره به نظر نمایندگان مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی اقتصاد و پیش بینی اش از رأی آوریِ وی در مجلس تصریح کرد: متاسفانه به رغم اینکه در مجلس، برخی از نمایندگان، نگاه سیاسی شان بر کارشناسی شان غالب بوده و برتری دارد و این موضوع نیز قابل درک است اما به رغم همه این مسائل، برایند مجلس نسبت به آقای همتی وزیر پیشنهادی اقتصادی بسیار مثبت است در نتیجه بدون تردید ایشان رأی اعتماد مجلس را کسب خواهد کرد چراکه اکثریت قاطع نمایندگان مجلس با نگاه کارشناسی به مسائل و قضایا می نگرند و این موضوع در رابطه با آقای همتی نیز صدق می کند و در نتیجه رأی بالایی نیز از مجلس کسب خواهند کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما