قیمت دلار همین الان چند؟ / تتر ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد

اقتصاد ۱۰۰ -قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با کاهش دو هزار تومانی بازگشایی شد

قیمت دلار همین الان چند؟  / تتر ۳۰۰ هزار تومان ارزان شد

قیمت دلار در شروع به کار بازارها در نخستین روز هفته دو هزار تومان ریخت و در کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. قیمت دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال ۶ از کریدور ششم در حال معامله است و با وجود افت پلکانی، احتمال ریزش بیشتر ارزش نیز دارد.

نیمه شب گذشته برخی مواضع تهران از سوی رژیم صهیونیستی مورد تهاجم محدود و ناموفق قرار گرفت و همین موضوع کاهش انتظارات تورمی را در روز شنبه رقم زد.

دلار در بازار آزاد با کاهش مواجه شد تا لحظه تنظیم این خبر ۶۶ هزار و ۱۰۰ تومان و یورو ۷۱ هزار و ۴۰۰ قیمت گذاری شده است که تا پایان امروز در نوسان خواهد بود

تتر ۳۰۰۰ هزار تومان ارزان شد

گفتنی است قیمت تتر در شروع رخدادهای نیمه شب گذشته تا کانال ۷۰ هزار تومانی در تایم‌فریم کمتر از یک ساعت صعود کرد و سپس افت شدیدی داشت. قیمت این ارز دیجیتال اکنون حدود ۱۵۰۰ تومان از قیمت دلار ارزان‌تر است و این موضوع احتمال افت بیشتر قیمت دلار را افزایش داده است.

بررسی بازار ارز حکایت از داغ بودن جو بازار فروش دارد تا خرید. برخی معامله‌گران احتمال برگشت قیمت دلار به کانال‌های ابتدایی کریدور ششم و نوسان‌گیری سیاست‌گذار را در روزهای پایانی هفته گذشته داده بودند.

دلار حواله فریز شد

گفتنی است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۳۸۸ تومانی عرضه شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۹ هزار و ۱۵ تومانی عرضه شد. این اسکناس در مرکز مبادله بعد از ماه‌ها تغییر قیمت نداشت.

قیمت درهم کاهشی شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۸ هزار و ۲۲۰ تومانی بازگشایی شد و کاهش ۵۰۰ تومانی داشت. قیمت تتر در سطح ۶۵ هزار ۷۰۰ تومانی قرار گرفت و کاهش سه هزار و ۵۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۶ هزار و ۳۹۰ تومانی معامله شد و کاهش دو هزار و ۷۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۱ هزار و ۹۸۰ تومانی ایستاد و افت هزار و ۱۰۰ تومانی داشت.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما