ظهره وند: تزریق دلار به بازار غلط است

دلار 90 هزار تومانی شایعه است یا واقعیت؟

ظهره وند، نماینده تهران با تاکید براینکه قیمت واقعی دلار بین 10 تا 20 هزار تومان است به «اقتصاد 100» گفت: تزریق دلار به بازار یک سیاست غلط است.

دلار 90 هزار تومانی شایعه است یا واقعیت؟

ابوالفضل ظهره وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تغییر نرخ دلار تحت تاثیر تحولات منطقه، به «اقتصاد 100»، گفت: اینکه به راحتی می گویند دلار تا 90 هزار تومان می شود غیرکارشناسی است، ظرفیت اقتصادی کشور پشتوانه تعیین قیمت دلار است.

قیمت واقعی دلار بین 10 تا 20 هزار تومان است 

نماینده تهران افزود: تغییرات در بازار ارز در نتیجه متغییرهای متعددی است که بخش عمده به سیاست های اقتصادی دولت، برنامه ها وچالش با آمریکا و اسرائیل که چالشی 45 ساله است بازمی گردد. 

ظهره وند تصریح کرد: اینکه می گویند دلار تا 90 هزار تومان بالا می رود شایعه و عملیات روانی است قیمت واقعی 10 تا 20 هزار تومان است، چنانچه سیاست های کشور در قبال ناترازی های موجود در بخش انرژی و سوخت اصلاح شود خواهیم دید به راحتی قیمت ها پایین خواهند آمد.

قیمت دلار

تزریق دلار به بازار غلط است 

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، تزریق دلار به بازار را غلط دانست و گفت: گمرک کشور، عملکردی شبیه تحریم های آمریکایی دارد، آن طرف مرز آمریکا ایستاده و می گوید تحریم می کنیم، و در داخل هم گمرک می گوید چه کالایی وارد شود که این یعنی خود تحریمی.

گمرک عامل خودتحریمی کشور شده

وی افزود: اگر درهای بازار گشوده و خودرو وارد شود خواهیم دید قیمت واقعی دلار چقدر خواهد شد،  چنین تصمیماتی نشان می دهد ما به گونه خود را تحریم کرده ایم ودر شرایطی که آمریکا روی ما فشار می آورد ما هم روی اقتصادمان فشار می آوریم.

نماینده تهران با تاکید براینکه ایجاد رانت در اقتصاد کشور نباید وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: از آنجاییکه سیاست های اقتصادی کشور غلط است و هرگونه چالش با کشورها منجر به تضعیف پول ملی می شود چنانچه بخواهیم با سیاست تحریم داخلی و چالش های خارجی جلو برویم قیمت دلار تغییرمی کند اما به 90 هزار تومان نمی رسد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما