حرکت مرموز دلار / آیا دلار سقف را می‌شکند؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت دلار در شروع به کار بازارها در نخستین روز هفته با افزایش ۹۰۰ تومانی در کریدور ششم پیشروی کرد. اسکناس دلار در آخرین معامله نقدی روز شنبه هفتم مهر در کف کانال اول از کریدور ششم بسته شد.

حرکت مرموز دلار / آیا دلار سقف را می‌شکند؟

قیمت دلار در شروع هفته با افزایش نزدیک به هزار تومانی به رشد انتظارات تورمی و ریسک‌های سیاسی پاسخ داد. روند افزایشی قیمت این اسکناس متاثر از ناآرامی‌های منطقه ایجاد شد. معامله‌گران عرضه دلار را محدود نمی‌دانند اما معتقدند نوسانات بازار ارز به رخدادهای روزهای آینده و برخی تصمیمات ایران در خصوص اتفاقات منطقه گره خورده است.

پیش بینی قیمت دلار

گفتنی است رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته بخش‌هایی از ضاحیه جنوبی بیروت، پایتخت لبنان، را هدف حملات سنگین هوایی قرار داد. منابع خبری کانون اصلی این حمله را منطقه «حاره حریک» اعلام کردند. در پی آن روز شنبه اعلام شد سیدحسن نصرالله در این حمله به شهادت رسیده است. همین موضوع انتظارات تورمی و احتمال افزایش تنش در منطقه خاورمیانه را بالا برد و قیمت دلار و سایر ارزهای مهم را افزایش داد.

معامله‌گران افزایشی بازار با تکیه به افزایش قیمت درهم و ورود تتر به کانال ۶۲ هزار تومانی معتقدند در صورتی که اخبار نامساعد در روزهای آینده روانه بازار شود قیمت دلار سقف مقاومت را خواهد شکست.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما