رکورد جدید برای طلای ۱۸ عیار / سکه امامی آماده صعود به کانال ۴۸ میلیونی شد!

اقتصاد ۱۰۰-قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ در پی تشدید درگیری‌ها در منطقه، با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای بازگشایی شده و رکورد تازه‌ای ثبت کرده است. بازار سکه در تمامی قطعات به کانال بالاتر صعود کرده و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز به بیش از چهار میلیون تومان رسیده است.

رکورد جدید برای طلای ۱۸ عیار / سکه امامی آماده صعود به کانال ۴۸ میلیونی شد!

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ با افزایش چشمگیری در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد و رکورد جدیدی ثبت کرد. درگیری‌های شب گذشته در منطقه، قیمت طلا را به بیش از چهار میلیون تومان رسانده و تمامی قطعات سکه را در کانال بالاتر نشانده است. حباب سکه نیز در بسیاری از قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز از کنترل بازارساز خارج شده و در کریدور ششم یک کانال بالاتر رفته است.

قیمت نقره بیش از ۶۲ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره، با سه سنت کاهش،‌ روی رقم ۳۱ دلار و ۶۳ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ اما در بازار داخل با ۷۲۰ تومان افزایش، گرمی ۶۲ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی آماده صعود به کانال ۴۸ میلیونی شد!

بازار سکه امروز در تمامی قطعات با افزایش بی‌سابقه‌ای مواجه بود؛ به طوری که تمامی قطعات در کانال بالاتر نشستند. قیمت سکه امامی با یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان افزایش، با رقم تاریخی ۴۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به ثبت رسید. به نظر می‌رسد سکه امامی اکنون آماده صعود به کانال ۴۸ میلیونی شده است. سکه بهار آزادی نیز با افزایش ۸۱۵ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه با ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۶۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون تومان به ثبت رسید.

 

طلا با رشد ۱۱۸ هزار تومانی، بیش از ۴ میلیون تومان شد

قیمت طلا امروز افزایش قیمت چشمگیری پیدا کرده است. به طوری که هر مثقال طلا با ۴۵۵ هزار تومان افزایش، به کانال ‍‍‍۱۷ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۱۷ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان قرار گرفت. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش، رکورد جدیدی ثبت کرد و با رقم تاریخی چهار میلیون و ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۱۶ هزار و ۸۵۵ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۹۶۹ هزار و ۸۸۳ تومان به ثبت رسیده است. حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، بهار آزادی ۳۲۱ هزار تومان، نیم ‌سکه ۵۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۴۸۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۴۲ هزار تومان افزایش یافت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما