فصل جدید در بازار طلا / آیا بازار طلا از رکود تقاضا عبور کرده است؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه در روز شنبه با کاهش ارزش بازگشایی شد. برگشت قیمت دلار به کریدور پنجم در اولین روز هفته بازار طلا را با خود همراه کرد. روند نزولی قیمت، سکه‌ امامی را در مرز برگشت به کانال ۴۲ میلیون تومانی قرار داده است

فصل جدید در بازار طلا / آیا بازار طلا از رکود تقاضا عبور کرده است؟

قیمت طلا و سکه در آغاز هفته سوم شهریور نوسانات مشابهی با دلار از خود نشان داد. به گفته معامله‌گران، بازار طلا برای رشد وابستگی زیادی به تغییرات دلار دارد و تا زمانی که سیاست‌های تثبیت‌گرایانه بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، روند طلا نیز به شکل نوسانی خواهد بود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

چهل و هشتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در امروز  یکشنبه ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود و معامله‌گران کاهش نقدینگی در بازار طلا را برای شرکت در این حراج در ریتم نزولی بازار فلز زرد موثر می‌دانند. علاوه بر این فعالان بازارهای مالی معتقدند فعلا هر روندی در بازار به اخبار و رویدادهای سیاسی مربوط است. آنها خوشبینی در ایجاد روابط مساعد با سایر کشورها را دلیل آرامش نسبی در بازارهای مالی می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی همچنان بر ورود پلکانی بر بازار طلا تاکید دارند و معتقدند هر گونه پیش‌بینی در این بازار به روند قیمت دلار بستگی دارد.

گفتنی است حرفه‌ای‌های بازار طلا با وجود برگزاری حراج شمش طلا در روز یکشنبه معتقدند کاهش قیمت‌های فعلی بازار طلا متاثر از افت قیمت دلار است و ربطی به برگزاری این سلسله حراج‌ها ندارد.
منببع: تجارت نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما