احتمال کاهش قیمت طلا در روزهای آینده چقدر است؟

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با تلرانس ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی در روند صعودی قرار گرفت. رشد قیمت در بازار طلا با حمایت دلار رخ داد و در روز چهارشنبه، اونس جهانی طلا با کاهش ۲۱ دلاری بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار فلز زرد نبود.

احتمال کاهش قیمت طلا در روزهای آینده چقدر است؟

قیمت طلا و سکه در روز چهارشنبه با افزایش محدود قیمت دلار همراه شد. روند قیمت در بازار طلا متاثر از نوسانات دلار، در محدوده‌ای مشخص گرفتار شد. در روند صعودی تلرانس ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی، قیمت سکه‌های سنگین را تا آستانه کانال بالاتر بالا می‌برد و سکه‌های سبک‌تر نیز میان کانال بالاتر و پایین‌تر سرگردانند. تحلیلگران بازارهای مالی این روند الاکلنگی را در صورت ثبات شرایط سیاسی، تا هفته آینده پایدار می‌دانند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

معامله‌گران، تقاضا برای خرید طلا را با توجه به روزهای پایانی ماه صفر افزایشی می‌دانند. آنها معتقدند این افزایش تقاضا تنها بر فراز و فرود حباب سکه تاثیر دارد و باعث افزایش قیمت در بازار طلا نمی‌شود. گفتنی است در روز چهارشنبه حباب سکه افزایش داشت و با رشد قیمت همراه بود.

تحلیلگران بازار طلا با توجه به تصمیمات فدرال رزرو، احتمال کاهش قیمت اونس جهانی طلا و برگشت به محدوده ۲۴۰۰ دلاری را می‌دهند. آنها با تکیه بر سیگنال‌های مساعد داخلی مبنی بر احتمال از سرگیری مذاکرات برجام و تثبیت قیمت دلار، روزهای آرامی را برای بازار طلا پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند محدوده‌های فعلی تا هفته آتی برای بازار طلا دوام دارد به این شرط که سیگنال نامساعدی روانه بازارها نشود.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما