زنان با این سنگ قیمتی خوشرنگ پیر نمی شوند

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از دلایلی که سنگ زمرد بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد خواص درمانی آن است. اما شاید بسیاری از افرادی که از این سنگ به عنوان زیورآلات و جواهرات استفاده میکند، از خواص آن آگاه نباشند.

زنان با این سنگ قیمتی خوشرنگ پیر نمی شوند

زمرد، این سنگ قیمتی در میان سنگ های قیمتی از همه آشناتر است و می‌تواند خواص درمانی زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از بیماری هایی که می‌تواند با زمرد درمان شود، گاستریت یا همان ورم معده است. می‌دانید که غذاهایی که در طول روز استفاده می‌نماییم، گاهی باعث ورم معده می‌شود؛ اما سنگ زمرد می‌تواند از این اتفاق به خوبی جلوگیری کند. علاوه بر این زمرد می‌تواند در درمان سریع سوختگی ها و یا کاهش درد و درمان ورم مفاصل هم کمک نماید و به عنوان یک التیام بخش از این سنگ یاد می‌شود.

سنگ زمرد با انرژی بالایی که به شما می‌دهد خاصیت ضد پیری دارد و باعث افزایش درک، نبوغ، ثروت و توانگری می‌شود.

سنگ زمرد

رنگ سبز و باشکوه این سنگ مظهر عشق به طبیعت و زندگی است. سنگ زمرد طبیعتی سرد و خشک دارد. سختی آن بین 8-7٫5 است. در فرهنگ‌های مختلف اعتقادات متفاوتی درباره ی زمرد مطرح شده است و انسان‌ها در طول تاریخ خواص جادویی حیرت انگیزی برای آن متصور بودند.

به عنوان مثال مصریان باستان در دهان مرده‌ها زمرد قرار می‌دادند و بر این عقیده بودند که این سنگ باعث می‌شود فرد در آن دنیا به خوبی تکلم کند و همچنین معتقد بودند این سنگ باعث باروری است.

سنگ زمرد

در بعضی جوامع بر این باور بودند این سنگ در درمان بیماری‌های صرع و معده موثر است. گفته شده است که رنگ زمرد باعث شادی بوده و همیشه رنگ حیات و تازگی شناخته می‌شود. در روم باستان ، رنگ سبز به عنوان ونوس، خدای عشق و زیبایی بوده است و هم اکنون نیز این رنگ جایگاه خاص در بین مذاهب و ادیان مختلف دارد.

در یونان باستان دارنده سنگ زمرد را شخصی دارای ثروت و قدرت‌های فوق العاده می‌دانستند.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما