شرکت سایپا آذین

شرکت سایپا آذین

شرکت سایپا آذین در تاریخ 1370/12/28 به نام شرکت "سایپاموتور" با سرمایه ای به مبلغ یک میلیون ریال به صورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران بمنظور تولید قوای محرکه به ثبت رسید و پروانه فعالیت صنعتی شماره 3193 از سوی وزارت صنایع برای مونتاژ سالانه ده هزار دستگاه خودروی رنو5 صادر، و بهره برداری آزمایشی از خطوط تولید از شهریور ماه سال 1373 آغاز شد.

در حال حاضر شرکت سایپا آذین (سهامی عام) جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سایپا بوده و مرکز ثبت شده شرکت واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج  می باشد.

سایپا آذین یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی سایپا می باشد. گروه سایپا با سابقه تولید انواع خودرو از دهه چهل شمسی، در حال حاضر در سبد خرید بسیاری از ایرانیان حضور دارد

توان تولید سایپا آذین

شرکت سایپا آذین در زمینی به مساحت 7هکتار و بمنظور طراحی وتولید صندلی رودری تزیینات داخلی خودرو احداث شده است. در حال حاضر این شرکت با دارا بودن 20000 متر مربع سوله تولیدی وانبار با دارا بودن حدود 1236 نفر پرسنل مشخص و که تعداد 695 نفر آن پرسنل تولیدی بوده است .شرکت سایپا آذین دارای ظرفیت تولید روزانه 2830دستگاه صندلی و با حفظ تنوع سبد محصولات خود در تولید انبوه صندلی چرم محصولات سری X200 ، S200 ، Q200 همسو با استراتژی های محصولی گروه سایپا و تداوم اجرای پروژه صندلی شاهین (SP100 ) (پلتفرم جدید گروه خودرو سازی سایپا) در راستای راهبری پروژه های توسعه محصول سایپا فعالیت می کند.

پذیرش در بورس

با توجه به تصمیم شرکت سایپا مبنی بر اخذ پذیرش از سازمان بورس اوراق بهادار،اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت و تقاضای پذیرش شرکت در جلسه مورخ 1380/01/27هیات پذیرش سازمان مذکور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما