شهرداری با «توتیا» به کسب و کارها رونق می دهد

اقتصاد 100 - مرکز توسعه و تسهیل گری کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی با نام ( توتیا) ارائه کننده خدمات تخصصی است که به تقاضاهای احصاء شده برای توسعه کسب و کار از طریق تسهیل گری محله محور پاسخ می دهد.

شهرداری با «توتیا» به کسب و کارها رونق می دهد

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصا 100، محمد امین سالاری پور، شهردار منطقه 14 تهران از راه اندازی نخستین مرکز توسعه، تسهیل کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی در منطقه 14 خبر داد.

شهردار منطقه 14 تهران با اشاره به اهمیت اتخاذ روش ها و الگو های جدید بهبود و توسعه کسب و کار اظهار کرد: مرکز توسعه و تسهیل گری کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی با نام ( توتیا) ارائه کننده خدمات تخصصی است که به تقاضاهای احصاء شده برای توسعه کسب و کار از طریق تسهیل گری محله محور پاسخ می دهد.

سالاری پور افزود: در همین راستا مرکز کارآفرینی توتیا با محوریت تسهیل گری، آموزش و ارتقای توانمندی های شهروندان در جهت برنامه ریزی و کسب و کار در این گوشه از پایتخت راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: از فعالیت های مثبت و موثر این مرکز ارائه مشاوره به کسب و کارها و راهبری استارتاپ ها است، به طوری که افراد مستعد و علاقمند تحت آموزش و ارتقای توانمندی های برنامه ریزی و تسهیل گری برای توسعه کسب وکار قرار می گیرند.

شهردار منطقه 14 با اشاره به اینکه با فعالیت مرکز توتیا، کسب و کارهای خرد محلی پایش و عارضه یابی می شود تا با رفع چالش ها خدمات کیفی تر و تسریع یابد، گفت: برای آسان تر کردن دسترسی صاحبین ایده و کسب و کارهای نوپا به فضای مجازی، فضای کار اشتراکی آنلاین همچنین مشاوره های تخصصی رایگان ایجاد و ارائه می شود .

سالاری پور درپایان با بیان اینکه در تلاشیم تا با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این منطقه به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم و به تبع آن به شهری پایدار و پویا برسیم، خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر حمایت از کسب و کارهای استارت آپی، زمینه اشتغال برای افراد نیازمند و خانواده های کم برخوردار تسهیل می یابد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان و صاحبان ایده های کارافرینی برای بهره مندی از خدمات اجتماعی و مشاوره شغلی می توانند به این مرکز واقع در خیابان پاسدار گمنام، مجتمع مرکز رفاه و خدمات مشارکت های اجتماعی منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما