شهرداری برای واگذاری ون نو شرط گذاشت/ شنبه اولین سری تحویل می‌شود

اقتصاد 100 ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، از آغار واگذاری ۶۳۰ دستگاه ون تاکسی در تهران خبر داد

شهرداری برای واگذاری ون نو شرط گذاشت/ شنبه اولین سری تحویل می‌شود

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100، جلال بهرامی  ضمن اشاره به نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت : از ۷۸ هزار دستگاه تاکسی در پایتخت، بالغ بر ۶ هزار دستگاه خودروی ون وجود دارد که بیش از ۱۰ سال عمر کرده اند. در حال حاضر تعداد ون های فعال پایتخت برابر با ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه است و بیش از نیمی از ناوگان ون تهران متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه  طی سالیان گذشته، تولید تجاری ون در کشور اتفاق نیفتاده بود و همچنین از سال ۱۳۹۷ با ممنوعیت واردات مواجه بود افزود :  امسال دو فرآیند نوسازی ناوگان ون تاکسیرانی به صورت همزمان پیگیری شد. یکی از فرآیندها، نوسازی ون از طریق مشارکت باوزارت کشور بود و تعامل و همکاری مسئولان امر در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور موجب شد تا خرید ۶۳۰ دستگاه محقق شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  با تأکید بر اینکه بخشی از منابع مالی  ۶۳۰ دستگاه ون تاکسیرانی توسط شهرداری (معادل ۳۰ درصد حدود ۲۷۷ میلیارد تومان) و بخشی دیگر توسط وزارت کشور تأمین شده است، اظهار داشت : طبق ابلاغیه، تحویل این ۶۳۰ دستگاه ون منوط به اسقاط ون های فرسوده خواهد بود و مقرر است طی برنامه زمانبندی مشخص نسبت به تحویل ون به شهر تهران اقدام شود.

بهرامی گفت: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱،  آئین آغاز تحویل تاکسی ون های جدید برگزار می شود.

وی درباره فرآیند دوم نوسازی ناوگان ون تاکسیرانی توضیح داد: به واسطه پیگیری های انجام شده و حمایت شهردار تهران، اعتبار و منابع مالی لازم (حدود ۱۲۰ میلیارد تومان) برای نوسازی ۲۰۰ دستگاه ون سقف بلند (High Roof) از طریق صندوق کارآفرینی امید تأمین شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طی هفته آینده قراردادهای نوسازی ۲۰۰ دستگاه ون سقف بلند، امضا خواهد شد، اضافه کرد: طبق تعهداتی که شرکت های بهره بردار و تأمین کننده اعلام کرده اند، تا سه ماه آینده شاهد ورود نخستین ون های سقف بلند به ناوگان تاکسیرانی کشور هستیم.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما