گردشگری ازنا جان می‌گیرد

اقتصاد 100 - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از احداث موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا خبر داد.

گردشگری ازنا جان می‌گیرد

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از احداث موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا خبر داد.

عطا حسن‌پور در نشست با شهرداران دورود و ازنا، اظهار کرد: به منظور معرفی فرهنگ و آداب و رسوم لرستان موزه مردم‌شناسی برای نخستین بار در شهرستان ازنا احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان کرد: وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، شرایط آب و هوایی مطلوب و قرار گرفتن در مسیر ریلی جنوب در این شهرستان‌ها موجب شده سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این مناطق لرستان سفر کنند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد در راستای رفاه حال گردشگران و مسافران زیرساخت‌های لازم را کنار جاذبه‌های گردشگری این شهرستان‌ها فراهم کنیم افزود: آماده هرگونه همکاری و تعامل با شهرداری‌های دورود و ازنا در راستای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی استان هستیم.

در ادامه حسنی، شهردار ازنا نیز در این نشست از آمادگی شهرداری در راستای تعامل و همکاری به منظور احداث موزه در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برای ساخت موزه مردم شناسی در ازنا زمین رایگان را در اختیار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار خواهیم داد.

همچنین حاجیوند شهردار دورود نیز از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران با دارا بودن جاذبه طبیعی فراوان از جمله دریاچه گهر، تالاب ازگن، دره نیگاه و تنگ لی لی یاد کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آماده هر گونه همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هستیم.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما