معابر شهری منطقه 13 برای معلولان مناسب سازی شد

اقتصاد 100، شهردار منطقه 13 گفت : تا پایان سال جاری نیز حدود ۷ هزار مترمربع از معابر منطقه برای معلولان مناسب سازی می شود.

 معابر شهری منطقه 13 برای معلولان مناسب سازی شد

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، محمد هادی علی احمدی ، با اشاره به اینکه تردد متراکم و پرشمار روزانه  منطقه13 ، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در حوزه مناسب‌سازی معابر را برای همه به‌ویژه معلولان دوچندان کرده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ، ۵ هزار و ۶۴۵ مترمربع از معابر اصلی از جمله خیابان‌های محصل، تیموری ، تیموری فر، جباری، مرتجایی، کوثر و جدیدی مناسب‌سازی شده و طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تا پایان سال، حدود ۷ هزار مترمربع از دیگر معابر اصلی در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: بازسازی پیاده‌روی قدیمی خیابان حافظ و خیابان چهارم نیروی هوایی انجام شده و ادامه خیابان محصل با هدف مناسب‌سازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است. 

وی یادآور شد: مناسب سازی خیابان چهارم نیروی هوایی، اتصال سرای محله پیروزی را به خیابان پیروزی که از شریان های اصلی منطقه ۱۳ است را میسر می سازد.

علی احمدی با بیان اینکه ، مناسب‌سازی پیاده‌روی ضلع شمال خیابان مرتجایی نیز هم‌ اکنون در حال انجام است اظهارداشت : به منظور رفاه شهروندان توانیاب، پیاده روسازی ضلع شمال خیابان مرتجایی با رویکرد مناسب سازی به زودی به مرحله اجرا در می آید و انتظار می‌رود که با مناسب‌سازی این معبر، مسیر تردد بیشتر معلولان هموارتر شده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

به گفته شهردار منطقه 13، مناسب‌سازی فلکه دوم نیروی هوایی و خیابان متصل به آن تکمیل شده که دارای سرویس های بهداشتی و وسایل بدنسازی مختص معلولین است و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما