چاره اندیشی آنکارا در برابر کریدور شمال - جنوب

راه اندازی سرویس دریایی جدید روسها در مسیر ترکیه

اقتصاد 100 - درحالی که در شرایط فعلی منطقه مقامات کشورمان امید زیادی به کریدور شمال و جنوب دارند ، سرویس حمل دریایی کانتینر بین روسیه و چین از طریق ترکیه راه اندازی شد.

راه اندازی سرویس دریایی جدید روسها در  مسیر ترکیه

به گزارش گروه حمل و نقل اقتصاد 100،  روس‌ها  انتقال بار از مسیر ترکیه را آغاز کرده اند.

 سایت روسی «seanews.ru»،  در این باره نوشت : سرویس حمل دریایی کانتینر بین روسیه و چین از طریق ترکیه توسط گروه حمل و نقل روسی فسکو با عبور از کانال سوئز و دریای سیاه راه اندازی شده است. 

فسکو اعلام کرده که این اولین سرویس منظم دریایی بین روسیه و چین است که از امکانات بندری استانبولِ ترکیه به عنوان مرکز ترانشیپ استفاده می کند.

این سرویس جدید با نام تجاری FESCO Black Sea Service (FBSS) هر دو هفته یکبار در مسیر نووروسیسک - استانبول - شکو - نینگبو - شانگهای - چینگدائو و بالعکس ارائه می‌شود و مدت زمان ترانزیت و حمل کالا در این سرویس از چین به استانبول بین ۳۰-۳۵ روز و مدت زمان ترانزیت در مسیر نووروسیسک ۴۰-۴۵ روز است. 

در همین حال، شرکت حمل و نقل کانتینری RUSCON (بخشی از گروه دلو که اخیرا سهام ای پی مولر - مرسک را در مجموعه گلوبال پورتز خریده است)، یک سرویس چند وجهی جدید برای تحویل کالا از ترکیه به روسیه از طریق بندر نووروسیسک راه اندازی کرده است.

از طریق این سرویس، محمولات مختلف در استانبول و در انباری اختصاصی تخلیه و سپس بر روی کشتی بارگیری و به ترمینال NUTEP در بندر نوووروسیسک منتقل و بعد از آن از طریق سرویس ریلی شرکت حمل و نقل کانتینری RUSCON و یا با کامیون به هر نقطه از روسیه تحویل داده می‌شوند.

 

 

    

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما