توصیههایی برای درآمدزایی آنلاین از گردشگری
اقتصاد 100 - گردشگری از جمله صنایع پیشرو در قرن بیست و یکم است که در دو دهه اخیر توانسته اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان را نجات دهد.
به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، گردشگری از جمله صنایع پیشرو در قرن بیست و یکم است که در دو دهه اخیر توانسته اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان را نجات دهد. گردشگری، درآمد پایدار و بلند مدت را نصیب مقصدهای توریستی جهان کرده و به عنوان یک صنعت میان رشته ای، موتور محرک ده ها صنعت به صورت مستقیم و غیر مستقیم است.
اگر گردشگری رونق داشته باشد، صنعت حمل و نقل و صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات، رونق بیشتری خواهد داشت و این به معنی گردش مالی خوب در یک اقتصاد نوین است. هتلداری، حمل و نقل، آی تی و بسیاری از صنایعی که حیات آن ها به این ۳ صنعت وابسته است، همگی مدیون صنعت توریسم هستند و در اقتصاد ایران عصر ۱۴۰۰، هیچ صنعتی به اندازه صنعت گردشگری نمی تواند درآمد پایدار بلند مدت را نصیب کشور کند.
آن هم در کشوری چهار فصل که یکی از برترین مقصدهای گردشگری قاره کهن محسوب می شود. گردشگری آنلاین امروزه صدها هزار ایرانی را در داخل و خارج از کشور به خود مشغول کرده و عاملی برای درآمد زایی بلند مدت و پایدار آن ها شده است.
- گردشگری آنلاین نیاز به مهارت دارد. مهارت های مربوطه را فرا بگیرید.
- تجربه های گردشگری آنلاین را از هشتگ tourism و worldtraveler در اینستاگرام بدست آورید.
- برای کسب درآمد از گردشگری آنلاین، مهارت های زبان انگلیسی یا عربی یا فرانسه را تقویت کنید.
- دنیای گردشگری آنلاین فقط به معرفی مقصدهای گردشگری و رزرواسیون خلاصه نمیشود. روش افرادی چون هدی رستمی، الگوهای جذابی برای طراحی پلن های تجاری به منظور درآمد زایی بین المللی از این عرصه است.
- گردشگری پزشکی یا همان medical tourism امروزه صدها هزار گردشگر نیازمند مراقبت های پزشکی را از سراسر دنیا به ایران آورده است. اگر قصد درآمد زایی از گردشگری آنلاین دارید، از فرصت های بازاریابی و کسب درآمد از گردشگری سلامت، استفاده کنید. مدیکال توریسم آینده گردشگری ایران را طراحی خواهد کرد.
- توریسم بلاگرها امروزه به اندازه معروف ترین تور لیدرها، نقش آفرینی میکنند. برای توریسم بلاگر شدن، اصول تولید محتوا و جریان سازی در عرصه گردشگری در فضای مجازی را یاد بگیرید.
اگر به دنبال راهکاری برای درامد زایی اینترنتی ریالی و ارزی هستید، گردشگری دیجیتالی را جدی بگیرید که سال به سال اهمیت آن در رونق صنعت گردشگری امروز جهان، بیش از پیش احساس می شود. طوفانی که هشتگ های اینستاگرامی در معرفی مقصدهای گردشگری ایران و جهان دارد را دست کم نگیرید. خیلی ها امروزه بر اساس هشتگ گردی و لوکیشن گردی، با خاص ترین مقصدهای گردشگری هیجان انگیز آشنا می شوند که گاها شهروندان همان دیار از آن مقصدها بی اطلاع هستند!
مسئولان گردشگری ایران، بایستی مقوله اینفلوئنسرهای گردشگری ایران و ظرفیت های گردشگری دیجیتالی را جدی بگیرند. به خصوص نقش فوق العاده ای که مد و لباس در توسعه گردشگری ایران و معرفی مقصدهای توریستی کشور دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر