انسان ۸۰۰ سال دیگر چه شکلی خواهد بود؟

اقتصاد 100 - طراحی انسان آینده مبتنی بر استفاده مداوم از تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر اشکال فناوری بود و اثرات منفی احتمالی فناوری بر بدن انسان را نشان می‌دهد.

انسان ۸۰۰ سال دیگر چه شکلی خواهد بود؟

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، محققان آمریکایی پژوهشی را درباره شکل انسان در سال ۳۰۰۰ میلادی انجام دادند و تصاویری تخیلی از «انسان آینده» را منتشر کردند.

آنها با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. محققان نام این مدل سه بعدی را «میندی» گذاشتند.

طراحی انسان آینده مبتنی بر «استفاده اشتباه مداوم» از تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر اشکال فناوری بود و اثرات منفی احتمالی فناوری بر بدن انسان را نشان می‌دهد.

بر اساس این پژوهش، انسان آینده به دلیل اعتیاد به گوشی‌های هوشمند، دارای پشت قوزدار، گردن پهن، دست سفت، جمجمه ضخیم، مغزی کوچک و پلک دوم روی چشم‌ها خواهد بود.

دکتر نیکولا جورجویچ، یکی از پژوهشگران این مطالعه گفت: چند سال پیش، استفاده از اینترنت موبایل از رایانه پیشی گرفت و ما اکنون اینترنت را مدام در دستان خود داریم. در این حالت، نحوه نگه‌داشتن تلفن‌هایمان می‌تواند باعث ایجاد فشار در نقاط خاص دست شود و موجب ایجاد «پنجه متنی» شود که به سندرم تونل کوبیتال معروف است.

11

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما