تنفس تنها تالاب تهران به شماره افتاد

اقتصاد 100 - فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین گفت : احیای تالاب بندعلیخان به‌عنوان تنها تالاب ثبت ملی شده در استان تهران ، اولویت اول این شهرستان است.

تنفس تنها تالاب تهران به شماره افتاد

به گزارش مدیریت شهری اقتصاد 100، درویش، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین گفت : احیای تالاب بندعلیخان به‌عنوان تنها تالاب ثبت ملی شده در استان تهران ، اولویت اول این شهرستان است.

درویشی با اشاره به اهمیت وجود تالاب بند علیخان گفت :تالاب بند علیخان تنها تالابی است که در استان تهران ثبت ملی شده است و حفاظت و حراست از این میراث ملی وظیفه همه ماست. 

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ شهرستان ورامین افزود : این سرمایه ملی می‌تواند هم از لحاظ اقتصادی در تامین علوفه عشایر و دامداران و هم از لحاظ امنیتی در جلوگیری از به وجود آمدن ریز گردها در سطح شهرستان ورامین و استان تهران موثر باشد و باید همه دستگاه‌ها به طور جدی نقش خود را جهت احیای این تالاب ایفا کنند.

درویشی تهران گفت: احقاق حق آبه تالاب بند علیخان از رودخانه شور شیرین و نیز رودخانه شور دیری از جمله مواردی است که باید با هماهنگی و همراهی همه‌ی دستگاه با قدرت و جدیت پیگیری گردد.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد : در دولت سیزدهم عزم جدی در حفاظت از محیط زیست و منابع آب وجود دارد که باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد. همچنین بایستی با افزایش راندمان و بهره‌وری در بخش کشاورزی حداکثر استفاده را از منابع داشته باشیم .

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما