شرکت صنعتی زر ماکارون

شرکت صنعتی زر ماکارون

«زرماکارون؛ شایسته ذائقه ایرانی»

گروه زر با اعتماد به توان سرزمین خود و به پشتوانه ۳۰ سال حضور موثر بنیانگذارش، جناب آقای مرتضی سلطانی در عرصه‌های تولیدی و صنعتی، زیرساخت خود را در سال ۱۳۷۲ پایه‌ریزی و در سال ۱۳۷۷ محکم و استوار کار خود را در صنعت آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه‌ اندازی کرد.

در عین حال همزمان با توسعه‌ی کارخانه آرد، واحد تولیدی پاستا، در سال ۱۳۸۴ راه‌ اندازی شد و توانست با تولید محصولاتی با کیفیت، سهم موثری را در بازارهای داخلی کسب کند به نحوی که طی ۵ سال ظرفیت تولید خود را همراه با افزایش تعداد خطوط، به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است.

در واقع این گروه که در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماکارونی می‌‌باشد، در سکوی نخست صنعت ماکارونی ایران قرار گرفته و توانسته است با ایجاد فضای رقابتی در صنعت، به عنوان اولین تولیدکننده انواع ماکارونی و پاستا با آرد سِمولینا در ایران، نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده بگیرد. به نحوی که هم اکنون محصولات ماکارونی ایران قادرند هم‌تراز با برندهای معتبر جهانی در رقابت‌‌های بین‌‌المللی موفق و سربلند وارد شوند. از سوی دیگر این گروه توانسته است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، بالاترین توان ذخیره‌ سازی یکجا در کشور را کسب کرده و با راه‌ اندازی ۵ خط تولیدی آرد نیز در مقام نخست بیشترین ظرفیت تولید یکجا انواع آرد ایران قرار گیرد.

مدیران و کارکنان جوان این گروه در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌‌ای خود و دستیابی ایران به جایگاهی شایسته‌تر در صنعت و تجارت غذا، پروژه احداث و راه‌ اندازی بزرگترین مجتمع کارخانجات فرآوری عمیق غلات کشور با ظرفیت ۴ میلیون تن در سال و قابلیت دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی را آغاز نموده‌اند که شامل مجموعه‌‌های تولیدی انواع نشاسته، آرد، گلوتن، نان صنعتی، قند مایع، ماکارونی، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، غذای کودک، غلات پرک‌ شده، کورن فلکس و خوراک دام همراه با سیلوهای بزرگ ذخیره‌ سازی خواهد بود.

بیانیه مأموریت

شرکت زر ماکارون در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی انواع محصولات فرآوری شده غلات فعالیت می‌نماید. ما معتقدیم امنیت غذایی حق تمامی انسان‌هاست. لذا همواره تلاش می‌کنیم تا با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد، تکنولوژی روز دنیا، استفاده از بهترین مواد اولیه، بسته بندی استاندارد محصولات و با تکیه بر پویایی سازمانی در کمترین زمان، غذایی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در دسترس تمامی مصرف‌کنندگان از هر طبقه اجتماعی قرار دهیم. همچنین با توسعه دانش، رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و بهداشتی، حفظ و توسعه نیروی انسانی شایسته، افزایش تولید و تنوع محصولات در کنار توجه به رشد پایدار در بازارهای داخلی و خارجی علاوه بر تکریم مشتریان و کارکنان، موجبات رضایت سهامداران و سایر ذینفعان سازمان را فراهم آوریم.

ارزش‌های سازمانی

  1. خلاقیت و نوآوری
  2. مشتری مداری: در اولویت قرار داشتن خواسته‌های مشتری، رجحان بهترین بودن بر اولین بودن
  3. مسئولیت پذیری: پاسخگویی، تعهد، مسئولیت‌های اجتماعی
  4. شادی و سلامت: توجه به سلامت کارکنان، توجه به سلامت خانواده
  5. رقابت پذیری: سرعت در توسعه کسب و کار، چابکی سازمانی، نیروی انسانی پویا
  6. دانش محوری و یادگیری: تخصص گرایی، علم گرایی، پژوهش محوری و یادگیری
  7. کار تیمی: مشارکت سازمانی، خرد جمعی، کار گروهی، همدلی
  8. رفتار شهروندی-سازمانی: صداقت، احترام، صمیمیت، تعلق خاطر


وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما