مهاجرت با ویزای استارت آپ کانادا

کشور کانادا با داشتن شهرهای مدرن و چندفرهنگی، جاذبه های طبیعی مانند پارک های کوه راکی، آبشار نیاگارا و و جشنواره های معروف و متعدد، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است. برای سفر به این کشور، نیاز به اخذ ویزای توریستی (ویزیتوری) کانادا را خواهید داشت. این ویزا به صورت موقت به متقاضیان آن ارائه می‌شود. با داشتن ویزای توریستی کانادا می‌توانید برای مقاصد گردشگری و تفریح در سراسر کانادا سفر کنید.

ویزای توریستی کانادا می‌تواند به صورت ویزای سینگل یا ویزای مولتی باشد. شما مجبور نیستید نوع ویزای توریستی را برای درخواست انتخاب کنید. همه متقاضیان به طور مستقیم و خودکار برای ویزای مولتی در نظر گرفته می‌شوند و ویزای سینگل تنها در شرایط استثنایی اعطا می‌شود.

تفاوت اصلی بین این دو نوع ویزا این است که ویزای سینگل اجازه ورود به کانادا را تنها برای یک بار و ویزای مولتی اجازه ورود به کانادا را برای چندین بار می‌دهد. ویزای مولتی کانادا به شما این امکان را می‌دهد که تا هر زمانی که ویزا معتبر است، هر چند بار که بخواهید به مدت شش ماه به کانادا سفر کنید. این ویزا تا 10 سال معتبر خواهد بود (با پاسپورت ایرانی 5 سال معتبر است).

برخی از افراد تنها راهی که برای مهاجرت به کانادا بلد هستند، مهاجرت با ویزای توریستی کانادا است. اما مهاجرت به کانادا راه‌های دیگری نیز دارد که می‌تواند شما را به سرعت به درامد هم برساند. برای مثال می‌توان به ویزاهای استارت آپی اشاره کرد که طی آن، کسب و کار بدیع و خلاقانه‌ی خود را وارد بازار کار کانادا می‌کنید و بعد، جهت اخذ اقامت دائم اقدام می‌نمایید. ما در این مقاله به صورت خلاصه و مفید، هرآنچه را که لازم است را در این باره توضیح می‌دهیم. به خواندن ادامه دهید.

ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست ویزای استارت آپ کانادا

از 14 اکتبر 2022، درخواست ویزای استارت آپ کانادا، به صورت آنلاین شده و دیگر نمی‌توانید آن را به حالت حضوری ثبت کنید. اما اگر نمی‌توانید به صورت آنلاین درخواست دهید، می‌توانید آن را به صورت‌های دیگر برای سفارت بفرستید.

ویزای استارت آپ کانادا مخصوص کارآفرینان با مهارت و با استعدادی است که می‌توانند در کانادا کسب و کاری ایجاد کنند. کسانی که نوآور هستند، می‌توانند برای کانادایی‌ها شغلی ایجاد کنند یا می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند، برای مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کانادا، شانس بیشتری دارند و مناسب هستند. پس اگر ایده‌ی نوآورانه و خاصی برای کسب و کار خود دارید و به دنبال یک اسپانسر کانادایی جهت تاسیس شرکت خود می‌گردید، هرچه سریع‌تر اقدام نمایید. در ادامه، راجع به اینکه چه کسانی و با چه مهارت‌هایی جذب می‌شوند، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ویزای استارت آپ کانادا

شرایط درخواست ویزای استارت آپ کانادا

  • کسب و کار خوب داشته باشید

  • یک نامه پشتیبانی از یک سازمان معتبر در دست داشته باشید

  • مهارت لازم در زبان انگلیسی را داشته باشید

  • تمکن مالی لازم را داشته باشید

کسب و کار خوب

کسب و کار خوب باید به گونه‌ای باشد که در کانادا، شغل بیشتری ایجاد کند و به اقتصاد این کشور کمک کند. در غیر این صورت، کسب و کار خوبی محسوب نمی‌شود. شما اگر بتوانید شغلی ایجاد کنید که حتی کانادایی‌ها و بومیان این کشور را مشغول به کار کند، قطع به یقین واجد شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا خواهید بود. همچنین اگر این کسب و کار خوب باشد، می‌توانید با آن اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کنید. برای مثال:

  • مدیریت فعال، مستمر و همیشگی کسب و کار شما باید در خود کانادا انجام گیرد.

  • بخش اصلی و مهم کسب و کار شما، در کانادا پیش برود

  • تجارت شما در کانادا ثبت شده باشد

نامه‌ی پشتیبانی از سازمان معتبر و تایید شده

برای اینکه ویزای استارت آپی خود را از سفارت کانادا دریافت کنید، باید از یک سازمان تعیین شده و معتبر، نامه‌ی پشتیبانی دریافت کنید. معمولا برای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، گروه‌های تجاری خاصی معرفی شده‌اند. برای اینکه بتوانید این نامه را دریافت کنید، باید برای اطلاع و آگاهی از نحوه‌ی دریافت پشتیبانی سازمان، با آن تماس بگیرید. سپس آن را متقاعد کنید که ایده‌ی خیلی خوبی برای کسب و کارتان دارید و این ارزش حمایت مالی آن‌ها را دارد. سپس نامه‌ی پشتیبانی مورد نظر را برای اخذ ویزا، دریافت کنید.

به یاد داشته باشید، هر سازمان الزامات و قوانین خاص خود را دارد. برای همین، به طرق مختلف از شما درباره‌ی ایده‌هایتان سوال می‌شود. برای مثال، یک شرکت ممکن است از شما توضیحاتی مفصل راجع به مفهوم و خود ایده‌ی تجاریتان بخواهد، شرکتی دیگر ممکن است یک طرح تجاری دقیق را خواستار شود.

فقط کافیست با سازمانی که قرار است اسپانسرتان شود به توافق برسید تا نامه‌ی پشتیبانی را دریافت کنید. سپس هنگام ارسال درخواست ویزای استارت آپ کانادا، این نامه را همراتان داشته باشید. این مدرکی است که نشان می‌دهد یکی از سازمان‌های بسیار معتبر کانادا، کسب و کار شما را تایید می‌کند و شما را برای ورود به بازار کار کانادا، مناسب می‌داند.

البته خود سازمانی که با شما توافق کرده، نامه را مستقیما برای سفارت کانادا ارسال می‌کند. سپس سفارت، نامه‌ی شما و همچنین گواهی سازمان را بررسی می‌کند تا برایتان، ویزا را ارسال نماید. همچنین سفارت ممکن است برای اینکه تصمیم نهایی را بگیرد، از شما اطلاعات و جزئیات تجاری بیشتری بخواهد. اگر واجد شرایط نباشید یا نامه را ارسال نکنید، درخواست شما جهت اخذ ویزا، ریجکت خواهد شد.

مهارت و سطح شما در زبان

یکی از موارد مهم جهت اخذ ویزای استارت اپ کانادا، توانایی شما در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا فرانسوی است. در واقع برای اینکه کسب و کار خود را به صورت حرفه‌ای پیش ببرید، طبیعتا به تسلط بالا در زبان نیاز دارید.

همچنین برای اخذ ویزا باید در یکی از آزمون‌های معتبر بین‌المللی شرکت کنید و نتیجه‌ی آن را به همراه درخواستتان ارائه دهید. در غیر این صورت، سفارت درخواستتان را رد می‌کند و آن را بررسی نمی‌کند. همچنین، باید نمره‌ی قابل قبولی را در آزمون‌ها دریافت کنید. برای مثال، شما حداقل باید در سطح معیار زبان کانادایی (CLB)، نمره‌ی 5 را از بخش‌های خواندن، مکالمه، مهارت شنیداری و مهارت نوشتاری دریافت نمایید.

تمکن مالی

دولت کانادا، دیگر از مهاجرانی که می‌خواهند ویزای استارت آپی بگیرند، حمایت مالی نمی‌کند. پس هنگام درخواست این ویزا باید مدرکی نشان دهید که ثابت کند تمکن مالی لازم برای چرخاندن کسب و کارتان، خرج زندگی و حمایت از افراد تحت تکفل خود دارید. پس در این مورد نمی‌توانید اسپانسر مالی پیدا کنید. همچنین مقدار مورد نیاز شما، بستگی به تعداد افراد تحت تکفلتان دارد.

مهاجرت به کانادا با ونوس ایرجی

اگر می‌خواهید بدون دردسرهای احتمالی و بدون مواجه شدن با انواع پیچیدگی، ویزای استارت اپ کانادا را دریافت کنید، با یک موسسه مهاجرتی معتبر تماس بگیرید و کارهای خود را به آن‌ها واگذار کنید. ما در اینجا به شما موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی، یکی از معتبرترین و مشهورترین دفاتر مهاجرتی را توصیه می‌کنیم. دفتر مرکزی این سازمان در تورنتو قرار دارد و انواع پرونده‌های مهاجرتی را به کشورهایی چون کانادا، آمریکا، انگلیس و اروپا را انجام می‌دهد. شما حتی می‌توانید در صورت تمایل به سایت این سازمان سر بزنید و مدارک تایید شده و پرونده‌های مختلف مهاجرتی که توسط این گروه به ثبت رسیده است را مشاهده فرمایید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما