عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

نوسازی کشنده‌ها در دستور کار دولت قرار بگیرد/ ناترازی انرژی جدی است

بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده ای به ویژه کشنده‌ها، گفت: در دولت گذشته مشکل ۱۸ هزار کشنده که پلاک نشده بودند در راستای نوسازی ناوگان در مجلس رفع شد.

نوسازی کشنده‌ها در دستور کار دولت قرار بگیرد/ ناترازی انرژی جدی است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس با اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو و تبصره‌ای که زده شد مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل را مرتفع ساخت، افزود: دولت باید با اجرای قانون نوسازی این ناوگان و کاهش مشکلات مترتب بر آن را تسریع کند.

وی با بیان اینکه قطعا کامیون‌های کشنده‌ای که مصرف بالای انرژی دارند در این وضعیت ناترازی انرژی هزینه‌های عدیده‌ای را برای دولت ایجاد خواهند کرد، ادامه داد: دولت باید اجازه دهد که افراد بتوانند حتی کشنده‌های مدل‌های کارکرده را وارد کرده و از مخابرات زیست محیطی کامیون‌های فرسوده، مصرف سوخت بالا و همچنین تصادفات جاده‌ای جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه هیچ منع قانونی برای واردات کشنده وجود ندارد، گفت: دولت باید بانک‌ها را پای کار آورده و با استفاده از فاینانس مسیر نوسازی کشنده ها را تسریع کند.

محبی نجم‌آبادی با بیان اینکه یک عده دلال قیمت خودروهای فرسوده را افزایش داده‌اند، افزود: دولت باید اقدامی انجام دهد که در مسیر نوسازی ناوگان سود اصلی به مالکی که چندین سال کامیون در اختیار آن بوده برسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت صمت باید در زمینه نوسازی کشنده‌ها فعال‌تر عمل کرده و با وضع آیین‌نامه‌های مورد نیاز دست دلالان را کوتاه کند.

 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما