عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم:

وام ازدواج غیرنقدی محدود به بانک‌های دولتی نشود

عزت‌الله یوسفیان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم درباره دستور وزیر اقتصاد به برخی مدیران بانک‌های دولتی برای پرداخت بخشی از وام ازدواج به صورت غیرنقدی گفت: این دستور می‌تواند مفید و مؤثر واقع شود البته به شرط اینکه با ظرافت و دقت خاصی آن را پیگیری کنیم.

وام ازدواج غیرنقدی محدود به بانک‌های دولتی نشود

وی افزود: وام غیرنقدی ازدواج باید مقدمات و مؤخراتی داشته باشد یعنی هم‌زمان با دستور وزیر اقتصاد باید وزارت مسکن و شهرسازی هم به میدان بیاید تا فکری برای مسکن جوانان شود و از سوی دیگر پس از مدتی که این طرح در بانک‌های دولتی اجرا شد به دیگر بانک‌ها هم تسری یابد و فقط محدود به بانک‌های دولتی نباشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم بیان کرد: این طرح واقعاً طرح خوبی است و باید اجرایی شود چون از انحراف و هدررفت منابع جلوگیری می‌کند و از این طریق می‌توان به اشتغال و تولید ملی کمک کرد و از سوی دیگر از این پس کسانی که واقعاً به این وام نیاز دارند آن را درخواست می‌دهند. گاهاً اتفاق افتاده برخی وام ازدواج را دریافت می‌کنند و با آن به سفر خارجی می‌روند و یا خودرو خریداری می‌کنند. این وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا و ما یحتاج ازدواج زوجین است نه برای خرید خودرو یا رفتن به سفر خارجی!

یوسفیان بیان کرد: به هر حال باید گامی برداشته می‌شد و این همتی است که آقای همتی کرده و می‌تواند اثرات مثبتی در پی داشته باشد. این تصمیم گامی رو به جلو محسوب می‌شود و باید سایر دستگاه‌ها هم به میدان بیایند و از این تصمیم حمایت کنند. دستور آقای همتی را باید به دید یک بسته پیشنهادی همه‌شمول نگریست که می‌تواند اتفاقات مثبتی را برای اقتصاد ایران رقم بزند.

وی در پایان گفت: به هر حال باید از جایی شروع می‌شد و وام ازدواج را هدفمند می‌کردیم و این تصمیم گامی رو به جلو است و همانطور که اشاره کردم بهتر است در بخش مسکن هم این وام هزینه شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما