بهنوش طباطبایی عمل سانترال لب انجام داده است؟

عمل سانترال لب که برخی افراد آن را با نام لیفت لب هم می‌شناسند، یک تکنیک جراحی برای بزرگ‌تر نشان‌دادن لب‌ها و کاهش فاصله میان لب و بینی است. در این ترمیم زیبایی، لب‌ها از مرکز به‌سمت بالا هدایت می‌شوند و حالت برجسته‌تری به خود می‌گیرند.

بهنوش طباطبایی عمل سانترال لب انجام داده است؟

بهنوش طباطبایی عمل سانترال لب انجام داده است؟

به گزارش وب‌سایت قطره و به نقل از  شمانیوز، مهم‌ترین نتیجه جراحی سانترال، زیبایی لب‌هاست که هرکسی را به انجام آن وسوسه می‌کند. شاید شما روش‌های دیگری همچون لیفت، تزریق ژل یا فیلر را هم مد نظر داشته باشید اما در فرایند سانترال، نتیجه‌ای که روی لب‌ها نمایان می‌شود، دائمی و طبیعی‌تر است. بازیگران زیادی همچون بهنوش طباطبایی به انجام سانترال پرداخته‌اند. در این مقاله راجع‌به ایشان می‌خوانید.

تاثیراتی که از عمل سانترال لب حاصل می شود

خیلی از روش‌هایی که برای حجیم‌ترکردن لب‌ها می‌شناسید دائمی نیستند؛ شما هرچند وقت یک‌بار ناچار به تمدید چنین ترمیم‌های زیبایی خواهید بود اما قضیه در مورد سانترال لب متفاوت است. این عمل زیبایی با برداشتن بخشی از پوست انجام می‌شود. با کمک این روش دیگر نیازی نیست که از فیلرها یا پرکننده‌های لب استفاده‌ای صورت بگیرد.

از این موضوع هم غافل نشویم که روند پیری و افتادگی پوست بعد از سانترال، به‌شکلی طبیعی پیش می‌رود. بنابراین، بدیهی است که با افزایش سن، اطراف لب‌ها حالت افتاده‌تری پیدا کنند و سانترال به ‌مرور زمان خاصیت خود را از دست بدهد. مواردی که در ادامه می‌خوانید، از مزایای این عمل زیبایی تحت‌نظارت بهترین دکتر سانترال لب هستند. برای گرفتن نوبت مشاوره و ویزیت حضوری از دکتر جراحی سانترال لب از اینجا نوبت بگیرید.

برقراری تناسب میان اجزای چهره با سانترال

یکی از مهم‌ترین فواصل در چهره، فاصله لب تا بینی است که زیادبودن آن نه‌تنها بر زیبایی تاثیر منفی دارد، بلکه تناسب را میان سایر اجزای چهره بر هم می‌زند. در جراحی سانترال، لب‌ها به‌سمت بالا کشیده می‌شوند تا تعادل فاصله این 2 عضو با یک‌‌دیگر حفظ شود.

برجسته شدن طبیعی لب ها با عمل سانترال لب

هیچ‌کدام از جراحی‌های زیبایی به‌اندازه سانترال نمی‌توانند لب‌ها را به‌شکلی طبیعی حجیم، پر و بزرگ نشان دهند. سانترال، لب‌ها را از حالت نازکی بیش از حد خارج می‌کند و با نمایان‌ساختن بیشتر آن در چهره به زیباترشدن می‌انجامد.

آشکار شدن دندان ها هنگام تکلم و خندیدن

فاصله زیاد میان لب و بینی در اغلب افراد، مانع از دیده‌شدن دندان‌های بالایی که تاثیر عمیقی بر زیبایی دارند می‌شود. با کمک جراحی سانترال و کاهش فاصله لب و بینی، می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

رفع خطوط بالای لب با عمل سانترال لب

اگر پزشک، تخصص کافی برای انجام سانترال لب را داشته باشد، این جراحی زیبایی می‌تواند چین‌وچروک‌های افقی بالای لب را برطرف کند. با این روش، چهره حالت جوان‌تر و شاداب‌تری به خود می‌گیرد.

آیا بهنوش طباطبایی واقعا عمل سانترال لب انجام داده است؟

شاید فکر می‌کردید که تزریق ژل به لب‌ها یا استفاده از فیلر تنها راه‌حل برای تغییر فرم لب‌هاست اما بهنوش طباطبایی راه‌‌کار مناسب‌تری را معرفی کرد. عمل سانترال با لیفت، یکی از جراحی‌هایی بود که روی صورت او انجام گرفت.

اگر به تصویر ایشان خیره شوید، متوجه حالت قلوه‌ای و جذاب لب‌های او که فوق‌العاده هم طبیعی است، خواهید شد. در سال 1399 خبر جراحی سانترال بهنوش طباطبایی در فضای مجازی منتشر شد که نقد و واکنش‌های مختلفی را ازسوی مخاطبان دریافت کرد.

برخی کاربران بر این نظر بودند که جراحی سانترال باعث شده چهره خانم طباطبایی شکل‌وشمایل مصنوعی‌تری به خود بگیرد و گروهی دیگر می‌گفتند که چقدر ایشان جوان‌تر و شاداب‌تر از گذشته به‌نظر می‌رسد. شما در این‌باره چه نظری دارید؟

به جز عمل سانترال لب، بهنوش طباطبایی چه جراحی های زیبایی دیگری انجام داد؟

از مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی تاکنون، بحث‌ها و اختلاف‌نظرهای بسیاری در مورد تغییر چهره بهنوش طباطبایی آغاز شد. البته قضیه به همین‌جا ختم نشد. کمی بعد این خانم بازیگر با چهره‌ای متفاوت‌تر در مراسم داریوش مهرجویی شرکت کرد و دوباره نقد و واکنش‌های زیادی را از سمت مردم گرفت.

عده‌ای با حسرت می‌گفتند که او هر روز زیباتر و جوان‌تر از روز قبل می‌شود و عده‌ای دیگر بر این عقیده بودند که او مدام دارد از طبیعت چهره خود فاصله می‌گیرد. حالا فارغ از همه این حواشی‌ها که ترکیبی از تحسین و انتقاد بود، می‌خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که به‌جز عمل سانترال لب، این بازیگر مشهور چه ترفندهای دیگری برای تغییر چهره داشته است؟

بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه

تغییر محسوسی که در چهره بهنوش طباطبایی هویداست، تغییر فرم چشم‌های اوست. 2 جراحی زیبایی برای چنین تغییری وجود دارد که با نام‌های بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه شناخته می‌شوند.

هر2 این جراحی‌ها در گربه‌ای‌شدن فرم چشم‌ها و درشت‌ترشدن آن‌ها موثر هستند و این چیزی است که در چهره بهنوش طباطبایی مشاهده می‌شود. البته هنوز نظریه دقیقی در مورد این‌‌که این خانم بازیگر کدام‌یک از این جراحی‌ها را انجام داده، وجود ندارد.

فیلر زیر چشم

یکی دیگر از تغییرات قابل مشاهده در چهره بهنوش طباطبایی، تزریق فیلر به قسمت‌های مختلف صورت به‌ویژه زیر چشم است. در واقع جوان‌ترشدن پوست او در تصاویری که از خود منتشر می‌کند، حکایت از انجام این راه‌‌کار زیبایی دارد. اگر بیشتر دقت کنید، در غالب تصاویری که ایشان لبخند زده‌اند، چشم‌ها به‌وضوح پف می‌کنند که این مسئله، مهر تاییدی بر فرضیه تزریق فیلر توسط این خانم بازیگر است.

رینوپلاستی یا جراحی بینی

به‌جز عمل سانترال لب، بلفاروپلاستی و تزریق فیلر، یکی دیگر از اقدامات بهنوش طباطبایی درراستای تغییر چهره، جراحی پلاستیک بینی بود. خانم طباطبایی تابه‌حال 2 بار تجربه عمل زیبایی بینی را داشته است. یک بار در سال‌های گذشته و زمانی که هنوز معروف نشده بود و بار دیگر هم در سال‌های اخیر که به‌منظور ترمیم ظاهر بینی خود، تصمیم گرفت مجددا این جراحی را انجام دهد.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

همه آنچه که شما تا اینجای مقاله از بهنوش طباطبایی خواندید، در مورد تغییرات ظاهری او با عمل سانترال لب و جراحی‌های دیگری همچون تزریق فیلر، رینوپلاستی و لیفت شقیقه بود. اما بگویید چقدر این بازیگر پرحاشیه را می‌شناسید؟ در مورد زندگی‌نامه او چقدر اطلاعات دارید؟

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت 1360 در یوسف ‌آباد تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت. تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و سپس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، دوره بازیگری خود را آغاز کرد. بهنوش طباطبایی همچنین صاحب مدرک دکتری در رشته روان‌شناسی بالینی است.

دوستی عمیق او با مهراه شریفی‌نیا و دیدن اولین ایفای نقش او در سینمایی دزد عروسک‌ها باعث شد که بهنوش به بازیگری علاقه‌مند شود. او در سال 1372 در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان دوره بازیگری خود را آغاز کرد.

این بانوی هنرمند، نخستین بار در مجموعه تلویزیونی یونس در بین مردم شناخته شد و سپس بعدها با ایفای نقش در سریال‌هایی همچون دامون، مسافری از هند، عشق گمشده، در مسیر زاینده رود و بی‌نهایت آثار جذاب دیگر به شهرت خود میان مردم بیشتر دامن زد.

انتقادهایی که از تغییر چهره بهنوش طباطبایی به گوش می رسد!

تغییر چهره بهنوش طباطبایی باعث شوکه‌شدن خیلی‌ها شد. افرادی که مخالف این حجم از تغییر با عمل سانترال لب، تزریق ژل و فیلر، جراحی بینی آن هم 2 بار و بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه بهنوش بودند، او را یک روان‌شناس بدون اعتمادبه‌نفس خطاب کردند!

گفتیم که بهنوش طباطبایی دکترای روان‌شناسی بالینی دارد. همچنین مطابق با یکی از محتواهایی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، مدعی شد که در جایگاه یک استاد در دانشگاه تدریس می‌کند.

این موضوع بهانه‌ای شد که یک کاربر در توییتر از نارضایتی این خانم روان‌شناس از ظاهر طبیعی خودش اظهار تعجب کند! این کاربر در محتوایی که با دیگران به اشتراک گذاشت، گفت که اصلا منطقی نیست یک دکتر روان‌شناس بالینی، خودآگاهی و خودکنترلی این‌چنین پایینی داشته باشد که با انجام مکرر چندین جراحی پلاستیک، باز هم نتواند به چهره دل‌خواه خود دست یابد.

شما درباره زیبایی بهنوش طباطبایی چه نظری دارید؟

هرکسی براساس سلیقه خود در مورد این خانم بازیگر اظهارنظر می‌کند. به‌هرحال هر شخصی استانداردهای متفاوتی از جذابیت دارد. برخی افراد می‌گویند که او با انجام عمل سانترال لب و تغییر فرم لب‌های خود، تزریق فیلر و جوان‌سازی پوست، جراحی رینوپلاستی و برقراری تناسب میان بینی با سایر اجزای صورت و همچنین تغییر حالت چشم‌هایش، توانسته سن‌وسال خود را حداقل 10 سال پایین‌تر نشان دهد.

اما همیشه منتقدانی هم وجود دارند که می‌گویند این خانم بازیگر بدون اینکه استراحتی به خود دهد، مدام تلاش می‌کند تا از حالت طبیعی و زیبایی اصیل خود دور شود. می‌بینید که هرکسی با توجه به معیارهای خود، رفتارهای دیگران را تعریف می‌کند؟ شما چه نظری در مورد خانم طباطبایی دارید؟ جزء تحسین‌کنندگان او هستید؟ یا انتقادگران؟

جمع‌بندی

عمل سانترال لب، یک روش موثر برای بهبود ظاهر لب با افزایش حجم و برجستگی طبیعی، کاهش فاصله آن با بینی و به‌طور کلی، اقدامی برای جوان‌سازی چهره است که به‌دلیل نتیجه دائمی خود طرفداران زیادی بین دوستداران جراحی‌های زیبایی دارد. شما می‌توانید نتیجه این راه‌‌کار زیبایی‌بخش را در بهنوش طباطبایی که بازیگر مورد علاقه خیلی‌هاست ببینید.

تغییر چهره ناگهانی و شوکه‌کننده خانم طباطبایی در مراسم تشییع آتیلا پسیانی و پس‌از آن در مراسم تشییع داریوش مهرجویی، حکایت از این دارد که ایشان هم به جراحی‌های زیبایی برای تنوع‌بخشیدن به چهره خود علاقه‌مند هستند. از دیگر جراحی‌های این بانوی بازیگر باید به رینوپلاستی، لیفت شقیقه و فیلر زیر چشم اشاره کرد. مجموع این عمل‌های زیبایی، چهره‌ای کاملا جدید و متفاوتی را برای بهنوش طباطبایی رقم زد که عده‌ای پسندیدند و عده‌ای هم با این تغییر ساز مخالفت زدند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما