شرکت دانش بنیان راز

شرکت دانش بنیان راز

«تنها آزمایشگاه روان سنجی کشور»

روان سنج، ایده ای بود که نخستین بار در سال 1368 کار معماری بزرگ آن آغاز شد. در سالهایی که خبر ازفضای مجازی و اینترنتی و CD نبود و به جای آن از فلاپی ها برای ذخیره و جابجایی و انتقال اطلاعات استفاده می کردیم. سالهایی که هنوز دستگاههای پانچیست، کارتهای پانچ و دستگاههای رابط پانچ خوان رویای ما در به خدمت گرفتن آنها برای تحقق ایده ی بزرگ روان سنج بود. سالهایی که خبری از گوشی های هوشمند، کامپیوترهای خانگی و لپ تاب و امثال آن نبود. خبری از اینترنت در دسترس نبود و خلاصه هر چه که نبود، ایده ای بزرگ بود، هست و خواهد بود. روان سنج نخستین بار در سال ۱۳۷۰ در مجموع مدارس بنیاد رشد آن زمان به کار گرفته شد و اولین کاربران ما را دانش آموزان و والدین آنها تشکیل دادند.

اما مشکلات تکنولوژی مانع از تحقق این رویای بزرگ ایرانی بود. به همین دلیل پروژه طراحی و ساخت این سامانه در سال 72-71 متوقف شد زیرا زیرساخت های تکنولوژیک لازم برای بهره برداری از آن فراهم نبود تا اینکه در حدود سال های 86-85 به همت جمعی از متخصصین و کارشناسان حوزه های مختلف به صورت جدی این پروژه مورد باز طراحی و بازسازی واقع شد و حاصل آن امکانی است که هم اکنون در اختیار شما است. اساتید مختلف دانشگاهی، نویسندگان عرصه های روان شناختی و علوم رفتاری، کارشناسان مسلم عصر کامپیوتر و... دست به دست هم دادند و این رویای بزرگ را معماری کردند. رویایی که همچنان در حال رشد و پیشرفت و ساخته شدن است. رویایی که می تواند موجب تحولی در عرصه روان شناسی ایران گردد. رویایی که به تحقق عدالت اجتماعی در دسترسی به فضاهای یکسان را برای همه ی هموطنان فراهم می سازد. رویایی که به زودی می توان شاهد به ثمر نشستن کامل آن بود. دست همه ی همکارانمان را در این سالهای همراهی دوباره به گرمی می فشاریم و به همراهی شان افتخار می کنیم و دست همه ی کاربران خود را که افتخار خدمتگزاری به آنها را داریم نیز بوسیده و از اعتمادشان به خود می بالیم.

و خرسندیم از اینکه در این راه مورد اعتماد کاربران دانشگاه ها، موسسات، مدارس، شرکت ها و کارخانجات صنعتی و مهد کودک ها واقع شدیم و سربلند از جلب رضایت آنها بیرون آمدیم. همراهمان باشید. همراه و پشتیبانتان هستیم.

سامانه هوشمند روان سنج با استفاده از گروهی از اعضاء هئیت علمی دانشگاههای علامه طباطبایی، شهید رجایی، گیلان، علم و صنعت، علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد و... در زمینه هایی با تخصص آینده پژوهی،هوش مصنوعی، روان سنجی، روان پزشکی، روان شناسی یادگیری، روان شناسی عمومی، روان شناسی تربیتی،روان شناسی بالینی، روان شناسی ورزشی، علوم تربیتی و فلسفه تعلیم و تربیت تشکیل شده که با این ترکیب بتوانند با تکیه بر بینش، دانش، تجربیات، مهارت ها و خلاقیت های خود و نیز برخوردهای بین رشته ای به اهداف مورد نظر مجموعه جامه ی عمل بپوشانند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما