اولین رندر گلکسی A34 حس گوشی های رده بالا را در خود دارد

اولین رندر از گلکسی A34 آینده که این گوشی را به تصویر می‌کشد، منتشر شده‌ و جای تعجب ندارد که این گوشی از نشانه‌های طراحی مشابه گلکسی A54 استفاده کرده است.

اولین رندر گلکسی A34 حس گوشی های رده بالا را در خود دارد
 
به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، به عبارت دیگر، قاب آن یادآور گلکسی اس 22، پنل پشتی و نمایشگر مسطح و سه دوربین پشتی است که هر کدام بریدگی دایره‌ای خاص خود را دارند. از طریق همین زبان طراحی یا design language، سامسونگ کمی حس و حال پرچمدارهای 2022 را به گوشی‌های میان رده 2023 خود خواهد داد. با این وجود، گلکسی A34 هنوز هم به‌طور غیرقابل انکار مقرون به صرفه است، مخصوصاً وقتی از جلو به دستگاه نگاه کنید. بریدگی نمایشگر Infinity-U برای دوربین سلفی و قاب پایینی ضخیم‌تر دارد.
 
البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این تصاویر منتشر شده، به صورت رسمی از طرف سامسونگ نیستند. درواقع چیزی مشابه رندر های گلکسی A54، اینها نیز ساخته شده از طرفداران هستند و ظاهراً بر اساس ابعاد واقعی هستند، به این معنی که جزئیات دقیق ممکن است کاملاً دقیق نباشند. 

در مورد ابعاد، گلکسی A34 باید احتمالا 161.3 x 77.7 x 8.2 میلی متر باشد. همانطور که برای سایر مشخصات، صفحه نمایش AMOLED باید 6.5 اینچ باشد و ظاهراً دستگاه دارای یک پورت USB-C و همچنین یک پورت هدفون 3.5 میلی متری است. همانطور که احتمالاً تا به حال متوجه شده‌اید، گلکسی A34 به جای چهار دوربین، سه دوربین در پشت دارد. شنیده‌ایم که سامسونگ احتمالاً دوربین‌های عمقی را از برخی از گوشی‌های میان‌رده ۲۰۲۳ خود حذف می‌کند، و هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، به نظر می‌رسد که واقعاً چنین است.

اگرچه جزئیات این گوشی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده گلکسی A34 را معرفی کند. اگر این شرکت برنامه 12 ماهه عرضه خود را ادامه دهد، گلکسی A34 ممکن است در ماه مارس (اسفند یا فروردین) در کنار برادر کمی گرانتر خود، گلکسی A54، رونمایی شود. مانند مدل‌های امسال، گلکسی A34 آینده نیز ممکن است از همان چیپست گلکسی A54 استفاده کند. انتظار می‌رود که دومی دارای یک Exynos 1380 SoC جدید باشد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما