آخرین مشخصات گوشی‌ تاشو اوپو Find N2 لو رفت

هفته گذشته گوشی تاشو Oppo Find N2 با شماره مدل PGU110 در پلتفرم گواهی 3C چین مشاهده شد. این موضوع نشان می‌دهد که ممکن است این دستگاه ماه آینده (دی ماه) در بازار داخلی چین عرضه شود.

آخرین مشخصات گوشی‌ تاشو اوپو Find N2 لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، تاکنون هر بار شاهد افشای مشخصات و اطلاعات محدودی از این محصول تاشو بودیم. اما این‌بار، افشاگر معتبر، DigitalChatStaion تقریباً همه‌ مشخصات فنی اوپو Find N2 را به‌ اشتراک گذاشته‌است.

براساس اطلاعات افشاشده، اوپو Find N2 مجهز به صفحه‌نمایش تاشو 7.1 اینچی AMOLED E6 با نرخ‌نوسازی 120 هرتز و وضوح 1920 در 1792 پیکسل خواهد بود. همچنین، این محصول از نمایشگر بیرونی 5.48 اینچی AMOLED E6 با نرخ‌نوسازی 120 هرتز و وضوح 2120 در 1080 پیکسل بهره خواهد برد.

Find N2 در سیستم‌عامل اندروید 13 با پوشش سفارشی ColorOS 13 اجرا می‌شود. این دستگاه مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. یکی دیگر از مشخصات احتمالی Find N2 اوپو باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روی نمایشگر بیرونی و دوربین 32 مگاپیکسلی دیگر روی صحنه نمایش داخلی تاشو این محصول تعبیه شده‌است. دوربین اصلی نیز در پشت دستگاه قرار دارد و یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 است که از لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX581 با زاویه دید 114 درجه و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 به دوربین اصلی کمک خواهند کرد.

پردازنده سیگنال تصویر MariSilicon X (ISP) و بهینه‌سازی‌های Hasselblad در Find N2 برای یک تجربه عکاسی پیشرفته دردسترس خواهند بود. برای امنیت، دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در لبه کناری خود خواهد بود. ضخامت این دستگاه تنها 14.6 میلی‌متر و وزن آن 237 گرم اعلام شده‌است. شایعات حاکی از آن هستند که این محصول در دو مدل با بدنه‌ پشتی شیشه‌ای و چرمی عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های اخیر علاقمندان می‌توانند این محصول را در رنگ‌ مشکی، سفید و سبز خریداری کنند.

انتظار می‌رود اوپو Find N2 در کنار Find N2 Flip تا اواسط دسامبر و در رویداد INNO Day ۲۰۲۲ در چین معرفی شود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما