زمان معرفی سری شیائومی 13 رسما اعلام شد

همراه با سری پرچمدار شیائومی 13، این برند چینی قصد دارد از دیگر محصولات خود مانند ساعت هوشمند واچ S2 نیز رونمایی کند.

زمان معرفی سری شیائومی 13 رسما اعلام شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،سرانجام پس از مدت‌ها گزارش‌ها و شایعات فراوان، شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی سری پرچمدار خود موسوم به سری شیائومی 13 را اعلام کرد. در این راستا، سری پرچمدار جدید شیائومی در تاریخ 1 دسامبر مصادف با  10 آذر در چین معرفی خواهد شد. چند روز پیش نیز شایعه‌ای منتشر شده بود که اذعان داشت سری شیائومی 13 در تاریخ اشاره شده (10 آذر) معرفی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که همراه با این سری پرچمدار، شیائومی از دیگر محصولات خود شامل شیائومی واچ S2، شیائومی بادز 4 و همچنین رابط کاربری MIUI 14 پرده‌بردای خواهد  کرد.

شایان ذکر است که به تازگی رندر جدیدی از سری شیائومی 13 در دسترس قرار گرفته است که طراحی و رنگ‌بندی آن را به خوبی نشان می‌دهد. از آنجایی که شیائومی 13 پرو مدل بزرگ‌تر شیائومی 13 محسوب می‌شود، انتظار می‌رود این دو گوشی هوشمند از طراحی مشابه بهره ببرند. خوشبختانه، شیائومی تایید کرده است که سری پرچدار خود با حاشیه نمایشگر بسیار کمی همراه خواهد بود به طوریکه بخش پایینی پنل جلویی تنها 1.61 میلی‌متر حاشیه خواهد داشت.

همانطور که در بنچمارک گیک‌بنچ نیز مشخص شده بود، شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهند بود. به علاوه، هنوز مشخص نیست که آیا سری شیائومی 13 به طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد و یا پس از عرضه رسمی بروزرسانی آن را دریافت خواهد کرد. از مشخصات فنی نسخه استاندارد سری شیائومی 13 می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر 2K، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ 120 واتی اشاره کرد.

06

در حال حاضر، هیچ گزارشی مبنی بر مشخصات فنی شیائومی واچ S2 و یا شیائومی بادز 4 در دسترس قرار نگرفته است ولی با توجه به فروش شیائومی بادز 4 پرو در بازار چین با قیمت 152 دلاری، می‌توان انتظار داشت که شیائومی بادز 4 به عنوان نسخه مقرون به صرفه این هدفون روانه بازار شود. 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما