بررسی عرضه احتمالی Gran Turismo 7 برای PC

Gran Turismo 7 مدتی است که بر روی پلی استیشن 5 و 4 عرضه شده و از زمان عرضه این بازی بر روی کنسول‌ها مشکلات خاصی نیز گزارش شده اما به تازگی در جدیدترین خبرها توسعه دهنده ژاپنی بازی یعنی Polyphony Digital اعلام کرده که در نظر دارد این عنوان را برای PC نیز عرضه کند.

بررسی عرضه احتمالی Gran Turismo 7 برای PC

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، این بازی با افزایش قیمت و مشکلات عرضه سهم خود را در ایجاد بحث و جدل در میان طرفداران داشته اما استودیو سازنده به تازگی با ارائه آخرین پچ در نهایت وضعیت بازی را بهبود داده است. در همین راستا به تازگی در فینال مسابقات جهانی Gran Turismo در موناکو، تهیه‌کننده این سری بازی و بنیان‌گذار استودیو توسعه دهنده آن یعنی Kazunori Yamauchi حضور داشت و نظرات خود را در مورد آینده این سری بازی بر روی PC بیان کرد.

Kazunori Yamauchi در همین رابطه گفت که Gran Turismo یک بازی بسیار دقیق مسابقه‌ای است و پلتفرم‌های زیادی وجود ندارد که بتواند این بازی را با کیفیت 4K و 60 فریم اجرا کنند. او همچنین در ادامه اظهار کرد که آن‌ها در نظر دارند عرضه این بازی را بر روی پلتفرم‌های دیگر نیز بررسی کنند.

با اظهارات اخیر Yamauchi، انتشار جدیدترین نسخه از این بازی برای کامپیوترهای شخصی در واقع غیرممکن به نظر نمی‌رسد و شاید در آینده بتوان این بازی را بر روی قدرتمندترین پلتفرم سخت‌افزاری گیمینگ یعنی PC نیز تجربه کرد.

در همین رابطه با توجه به اینکه سونی برخی از محبوب‌ترین بازی‌های اختصاصی اخیر خود مانند God of War و Horizon Zero Dawn را نیز برای PC عرضه کرده و با توجه به صحبت‌های اخیر، ارائه Gran Turismo 7 برای PC دور از انتظار نیست. در همین خصوص همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه بازی Returnal نیز بر روی PC مطرح شده و این عنوان گیمینگ نیز یکی دیگر از بازی‌های اخیر اختصاصی کنسول PS5 محسوب می‌شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما