اخراج یا استخدام نیرو؟ هرچه پادشاه توییتر امر بفرمایند

براساس اسلایدهایی از جلسه‌ داخلی توییتر که توسط مالک آن، ایلان ماسک منتشر شده، این شرکت از آغاز استخدام نیرو های جدید خبر می‌دهد. این در حالیست که ایلان ماسک در هفته‌های اخیر بیش از نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرده است. و هم‌زمان صدها نفر نیز از این شرکت استعفا دادند. در اولین اسلاید منتشرشده از جلسه داخلی توییتر عبارت «ما در حال استخدام هستیم» بدون هرگونه جزئیات بیشتر درباره‌ نحوه‌ استخدام نیرو های جدید نشان داده می‌شود. ماسک می‌گوید که پس از تغییرات گسترده، اکنون انتظار دارد که توییتر تا حدوداً یک سال دیگر میزبان بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه باشد.

اخراج یا استخدام نیرو؟ هرچه پادشاه توییتر امر بفرمایند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ، بر اساس اسلایدهایی که داده‌های مربوط به اواسط نوامبر (ماه جاری میلادی) را نشان می‌دهند، به نظر می‌رسد که میزان استقبال از توییت‌های مبتنی‌بر نفرت‌پراکنی از گذشته کمتر شده است. علاوه بر این، پروژه‌ جعل هویت گسترده‌ افراد معروف که درنتیجه‌ ارائه سرویس هشت دلاری توییتر بلو بود، با شکست مواجه شده است.

ایلان ماسک، پادشاه پرحاشیه توییتر همواره خودش را مدافع آزادی بیان می‌داند و به‌دنبال کاهش سخت‌گیری‌های توییتر است. او در همین راستا تصمیمی مبنی بر بازگردانی حساب‌های تعلیق‌شده این شبکه اجتماعی گرفته است. همین موضوع نیز باعث شده که بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی از آغاز مدیریت ماسک، همکاری خود را با توییتر را موقتاً متوقف کنند. برندهای مطرحی مثل جنرال موتورز گفته‌اند تمایلی به فعالیت در پلتفرمی که محفلی برای نفرت‌پراکنی باشد، ندارند.

اسلایدها همچنین نشان می‌دهند که ثبت‌نام کاربران جدید به بالاترین حد خود رسیده است. در هفت‌روزه‌ی منتهی به 16 نوامبر (25 آبان)، به‌ طور متوسط 2 میلیون کاربر جدید روزانه به این شبکه‌ اجتماعی پیوسته‌اند. ماسک در توییت بعدی خود گفت که توییتر در مسیری قرار دارد که در عرض 12 تا 18 ماه آینده تعداد کاربران فعال ماهانه‌ آن به بیش از یک میلیارد نفر خواهید رسید. در حال حاضر، تعداد کاربران فعال این پلتفرم چیزی حدود یک‌چهارم این مقدار است.

ایلان ماسک اعلام کرد که نسخه‌ جدید سرویس اشتراکی توییتر در روزهای آینده از راه می‌رسد. سرویس Twitter Verified حساب‌های شخصی، سازمانی و دولتی را با تیک‌هایی به رنگ متفاوت، جدا می‌کند. با فروش نسخه‌ اشتراکی، ایلان ماسک در تلاش است وابستگی توییتر به تبلیغات را کاهش دهد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما