قیمت پردازنده i9 13900KS 6GHz، حدود 22 درصد بیشتر از 13900K

به تازگی خرده‌فروشی کانادایی PC-Canada تمام مدل پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake شرکت اینتل را لیست کرده و در این لیست، پردازنده پرچمدار Core i9 13900KS 6GHz نیز به همراه قیمت حضور دارد. این پردازنده که قرار است اولین پردازنده 6 گیگاهرتزی شرکت اینتل باشد، یک نسخه خاص و دست‌چین‌ شده از پردازنده 24 هسته‌ای Core i9 13900K محسوب می‌شود.

قیمت پردازنده i9 13900KS 6GHz، حدود 22 درصد بیشتر از 13900K

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،تا به این لحظه دیگر واضح و روشن است که شرکت اینتل به‌زودی پردازنده‌های بیشتری را از سری Raptor Lake به بازار عرضه می‌کند. تا پنج هفته دیگر، این شرکت تعداد زیادی پردازنده دسکتاپ و لپ تاپ بر پایه سیلیکون‌های Raptor Lake معرفی و عرضه خواهد کرد. البته تمام این پردازنده‌ها به سیلیکون کاملاً جدید مجهز نیستند – برخی پردازنده‌های Raptor Lake به نسخه بهبودیافته سیلیکون‌های قدیمی Alder Lake مجهز خواهند شد.

 

طبق لیست‌های اولیه خرده‌فروشی PC-Canada، پردازنده Core i9 13900KS قرار است 972 دلار کانادا قیمت داشته باشد که از قیمت فعلی پردازنده Core i9 13900K حدود 22 درصد بالاتر است. این پردازنده قرار است اولین پردازنده اینتل باشد که به صورت کارخانه‌ای روی فرکانس 6 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. شرکت اینتل البته تا به این لحظه نام این پردازنده را علنی اعلام نکرده، اما جانشین پردازنده Core i9 12900KS قاعدتاً پردازنده Core i9 13900KS است.

اینتل همچنین برای عرضه پردازنده‌های 65 واتی غیر K از خانواده‌های Core i9/i7/i5 نیز برنامه‌ریزی می‌کند. البته قیمت‌هایی که همراه این لیست درج شده‌اند اصلاً معقول نیستند – یک پردازنده 65 واتی نباید از نظیر 125 واتی سری K خودش گران‌تر باشد! به هر حال، این لیست‌ نهایی نیست و تا زمان عرضه این پردازنده‌ها، قیمت‌های آن به احتمال زیاد مجدداً بروز خواهند شد.

شرکت اینتل قرار است پردازنده Core i9 13900KS و پردازنده‌‌های 65 واتی Raptor Lake را اوایل سال آینده و در جریان رویداد CES 2023 معرفی و عرضه کند. علاوه بر آن، باید منتظر معرفی و عرضه مادربردهای میان‌رده B760 نیز باشیم. البته مد نظر داشته باشید که مادربردهای سری 600 نیز در صورت آپدیت بایوس با پردازنده‌های نسل سیزدهم سازگاری دارند.

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما