گوشی جدید وان پلاس گواهینامه بلوتوث گرفت

این گوشی ناشناس احتمالا وان پلاس 11 و یا نورد CE 3 لایت خواهد بود.

گوشی جدید وان پلاس گواهینامه بلوتوث گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در حال توسعه و آماده‌سازی سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری وان پلاس 11 است که احتمالا شامل دو مدل وان پلاس 11 و وان پلاس 11 پرو خواهد بود. علی‌رغم این که وان پلاس هنوز زمان رونمایی این سری پرچمدار اعلام نکرده است، شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که سری وان پلاس 11 تا قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی جدیدی از برند وان پلاس در لیست گواهی بلوتوث ثبت شده است که احتمالا وان پلاس 11 و یا یک گوشی متعلق به سری نورد است.

طبق این گزارش که توسط افشاگری برجسته به نام Mukul Sharma به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی ناشناس متعلق به برند وان پلاس با شناسه مدل CPH2451 موفق به کسب گواهی بلوتوث شده است. براساس لیست این گواهی، این گوشی هوشمند از اندروید 13 بر پایه رابط کاربری OxygenOS 13 بهره خواهد برد. در این راستا، این گوشی ناشناخته احتمالا یا وان پلاس 11 خواهد بود و یا وان پلاس نورد CE 3 لایت نامیده خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند بسیار اندک است ولی اگر این گوشی ناشناس همان وان پلاس 11 باشد، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از نمایشگر 6.7 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره ببرد که در آن سنسور اثر انگشت جای گرفته است. قلب تپنده آن نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود.

شایان ذکر است که نسخه استاندارد سری وان پلاس 11 احتمالا در کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود در حالی که نسخه پرو این سری در کانفیگ حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. در بخش دوربین، وان پلاس 11 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری برخوردار خواهد بود. در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی خواهد بود. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما