اقدامات فناورانه سبز و نوآورانه؛ تنها راه نجات محیط زیست

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه محیط زیست باید در راس همه برنامه‌های توسعه‌ای فناورانه و صنعتی کشور باشد، گفت: تنها راهکارهای فناورانه سبز و نوآورانه می‌توانند به محیط زیست کمک کنند

اقدامات فناورانه سبز و نوآورانه؛ تنها راه نجات محیط زیست

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از ایسنا، روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: اگر سازمان محیط زیست نیازها، مسائل و اولویت‌هایش را به شرکت های دانش بنیان و فناور واگذار کند، قطعا شاهد تحولی در این حوزه و حل مسائل زیست محیطی با کمک روش‌های نوآورانه خواهیم بود.

وی افزود: نفت، گاز، انرژی و خودرو به جهت بهتر زندگی کردن در نظر گرفته شده و باید توجه داشت زندگی در بستر محیط زیست سالم شکل می‌گیرد و اگر محیط زیست سبز و آرامش داشته باشیم، توانسته ایم گام‌های موفقیت را طی کنیم.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد : توجه به محیط زیست در رأس برنامه‌های علمی، اقتصادی و توسعه کشور است و برای اینکه محیط زیست خوبی داشته باشیم دو راه بیشتر نداریم؛ یا اینکه بسیار هزینه کنیم که این چندان مقدور نیست و یا اینکه از راههای نوآورانه بهره مند شویم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد: اگر از راهکارهای نوآورانه و فناورانه سبز بهره مند شویم قطعاً موفق تر خواهیم بود و کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به فعالیت صندوق ملی محیط زیست، گفت: هزار میلیارد تومان باید از عوارض آلایندگی به این صندوق طی سال گذشته واریز می‌شد و ما هم اعلام آمادگی کردیم تا همه عوارض آلایندگی در صندوق محیط زیست تجمیع شود.

وی در پایان گفت: با توجه هر چه بیشتر به موضوعات فناورانه می‌توانیم در جهت رفع مشکلات زیست محیطی اقدام کنیم و ما برنامه‌های خوبی را در این راستا در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما