عرضه کارت گرافیک های سفارشی RX 7900، یک تا دو هفته پس از مدل‌های مرجع

طبق اطلاعاتی که BoardChannels منتشر نموده، عرضه اولیه کارت گرافیک های سری Radeon RX 7900 شرکت AMD که در تاریخ 13 دسامبر آغاز می‌شود، به مدل‌های «عمومی» محدود خواهد بود. منظور از این مدل‌ها، مدل‌های MBA (Made by AMD) یا طراحی مرجع شرکت AMD هستند که به تمام شرکای برد اصلی نیز ارائه می‌شوند.

عرضه کارت گرافیک های سفارشی RX 7900، یک تا دو هفته پس از مدل‌های مرجع

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،اینطور که گفته شده، کارت گرافیک های سفارشی سری RX 7900 بین 1 تا 2 هفته پس از مدل‌های مرجع به بازار عرضه می‌شوند و دلیل این تصمیم شرکت AMD هم جای عنوان نشده است. در زمان نگارش این مطلب، هیچ کدام از شرکای برد AMD حتی مشخصات فنی مدل‌های سفارشی خود را از این سری را هم منتشر نکرده‌اند. علاوه بر آن، تا به این لحظه تنها شاهد نمایش کارت گرافیک‌های سفارشی RDNA 3 دو برند ایسوس و ColorColor بوده‌ایم و خبری از دیگر برندها نبوده است.

اینکه شرکت AMD قصد دارد ابتدا مدل‌های مرجع خودش را عرضه کند تصمیم غیرمعمولی نیست. با این تصمیم، شرکت AMD مطمئن خواهد بود که حداقل برای یک بازه زمانی محدود، قیمت کارت گرافیک‌های جدیدش در بازار، همانی است که خودش تعیین می‌کند. کارت گرافیک‌های سفارشی شرکت‌های مختلف معمولاً قیمت بالاتری نسبت به MSRP دارند و حضور آن‌ها در بازار، دسترسی به کارت گرافیک با قیمت MSRP را دشوارتر می‌کند.

در ماه سپتامبر، شرکت AMD تأیید کرده بود که دارد با چند شریک برد برای عرضه کارت گرافیک های سری RX 7900 همکاری می‌کند و حدأقل 10 شرکت قرار است مدل‌های سفارشی خود را از این سری عرضه کنند. همچنین، از این به بعد می‌دانیم که از اواسط تا اواخر ماه دسامبر، می‌توانیم منتظر عرضه این کارت گرافیک‌ها باشیم.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما