بازگشت یوبی سافت به استیم با Assassin’s Creed Valhalla

به نظر می‌رسد که شایعات در مورد یوبی سافت به واقعیت تبدیل شده، زیرا Ubisoft آخرین ناشر اصلی است که پس از یک وقفه چند ساله به استیم باز خواهد گشت. این شرکت به زودی سه عنوان را در فروشگاه اصلی بازی‌های رایانه شخصی Valve عرضه خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا بازی‌های بیشتری که پیش از این Steam را از دست داده‌اند در راه هستند یا خیر.

بازگشت یوبی سافت به استیم با Assassin’s Creed Valhalla

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،یوبی‌سافت تایید کرد که پس از سه سال غیبت، انتشار بازی‌ها در استیم را از سر خواهد گرفت. این وقفه زمانی پایان خواهد یافت که Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) در ویترین فروشگاه عرضه شود.

این ناشر همچنین Anno 1800 و Roller Champions را در تاریخ نامشخصی بعد به Steam خواهد آورد. یوبی سافت اشاره‌ای نکرد که آیا برنامه‌های مشابهی برای سایر عناوین مهمی که از استیم خودداری کرده، مانند Far Cry 6، Rainbow Six Extraction، Watch Dogs: Legion، Ghost Recon Breakpoint، یا The Division 2 دارد یا خیر. به طور کلی این شرکت به برنامه‌های خود برای عرضه بعدی اشاره نکرده است که به طور مثال عنوان‌هایی Skull and Bones یا Assassin’s Creed Mirage منتشر می‌شود یا خیر.

راه‌اندازی استیم Valhalla با آخرین به‌روزرسانی اصلی بازی، که شامل پایانی از داستان آن است، همزمان خواهد شد. متأسفانه، یوبی سافت یک گیم پلاس جدید اضافه نخواهد کرد. نکاتی مبنی بر بازگشت یوبی سافت به Steam در یک سال و نیم گذشته به چشم می‌خورد. در ژوئیه 2021، این شرکت اعلام کرد که موفقیت Steam Deck می‌تواند باعث شود که خاموشی Steam خود تجدید نظر کند. بنابراین می‌توان کنسول دستی شرکت Valve را مهم‌ترین عامل برای این تصمیم شرکت یوبی سافت در نظر گرفت، اما چرا در این چند سال آنها از این پلتفرم عرضه بازی دوری می‌کردند؟

آخرین عنوان اصلی که Ubisoft در Steam منتشر شد Far Cry: New Dawn در سال 2019 بود. پس از آن، این شرکت بازی‌های PC خود را فقط در فروشگاه Epic Games و مشتری Ubisoft Connect خود منتشر کرد. مانند EA و Epic Games، یوبی سافت نیز از کمیسیون فروش 30 درصدی Valve خوشش نیامد. در حالی که Epic فقط 12 درصد کمیسیون دریافت می‌کند.

کاربرانی که قصد خرید بازی‌های یوبی سافت در استیم را دارند تا از استفاده کردن از لانچر یوبی سافت اجتناب کنند، احتمالاً خیلی خوش شانس نخواهند بود، چراکه خریداران Valhalla در Steam احتمالاً هنگام راه‌اندازی بازی بازهم باید از Ubisoft Connect تا حدی استفاده کنند. همچنین بازگشت Ubisoft به Steam این سوال را پیش می‌آورد که آیا این ناشر قصد دارد سرویس اشتراک +Ubisoft را همراهی کند یا خیر. پیش از این کاربران می‌توانستند از قبل عضویت در EA Play را از طریق Steam خریداری کنند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که ترتیب مشابهی برای Ubisoft+ انجام شود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما