اسنپدراگون 782G با ارتقا عملکرد 10 درصدی نسبت به +778G عرضه شد

در جدیدترین خبرها کوالکام از تراشه اسنپدراگون 782G (SM7325-AF) رونمایی کرده و این چیپست قرار است آپگریدی بر تراشه +Snapdragon 778G باشد. این تراشه مشابه اسنپدراگون +778G مبتنی بر فناوری ساخت 6 نانومتری با پردازنده 8 هسته‌ای Kryo 670 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون 782G با ارتقا عملکرد 10 درصدی نسبت به +778G عرضه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،این پردازنده با تنظیمات و پیکربندی هسته‌های مشابه +778G عرضه می‌شود و قرار است از یک هسته اصلی Kryo 670 (Cortex-A78) پشتیبانی کند اما این هسته در تراشه جدید 200 مگاهرتز سریع‌تر است و در فرکانس پردازشی 2.7GHz اجرا می‌شود. اسنپدراگون 782G همچنین با پشتیبانی از سه هسته Kryo 670 Gold (Cortex-A78) با فرکانس پردازشی 2.2GHz و 4 هسته Kryo 670 (Cortex-A55) با فرکانس 1.9 گیگاهرتز در دسترس قرار خواهد گرفت.

به لطف فرکانس پردازشی بیشتر در این CPU تراشه جدید کوالکام 10 درصد از اسنپدراگون +778G سریع‌تر است. این تراشه مانند چیپست‌های دیگر از تکنولوژی شارژ سریع +Quick Charge 4 که قادر است در 15 دقیقه 50 درصد باتری گوشی را شارژ کند پشتیبانی می‌کند و همچنین این CPU از شتاب دهنده هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد.

 

چیپست اسنپدراگون جدید همچنین با پشتیبانی از واحد پردازش تصویر کوالکام Spectra ISP عرضه می‌شود که توانایی پردازش تصویر تا 2 گیگاپیکسل در ثانیه را با پشتیبانی از وضوح حداکثر 200 مگاپیکسل دارد.

همچنین استفاده از مودم اسنپدراگون X53 که توانایی پشتیبانی از 5G و باند فرکانسی 6GHz را دارد لحاظ شده است. این مودم همچنین با پشتیبانی از Wi-Fi 6 عرضه می‌شود که سرعت 2.9Gpbs را ارائه می‌دهد. کوالکام اعلام نکرده که کدام گوشی اولین بار با استفاده از تراشه اسنپدراگون 782G عرضه می‌شود اما می‌توان احتمال داد که در روزهای آینده Honor 80 اولین گوشی با پشتیبانی از این SoC باشد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما